Någon som är intresserad av FPV träff i stockholm?
Kollaps
X
-
Henry
Om man har ett problem skall man skjuta det framför sig
Är man tillräckligt duktig hinner man aldrig ikapp det. -
Detta missade jag helt tyvärr, men det kanske går fler tåg.
Hoppas att ni hade en trevlig eftermiddag.//LasseKommentar
-
Hmm har en eAVA film på G men finns det någon som har tips på vilket format man skall spara filmen i (GoPro filmat) för att få rätt format samt rätt bredd/höjd format. Kör i Pinnacle 14 alltså vilket format man skall spara filmen i i Pinnacle.
MVH / Kajaken__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2011-06-20, 10:56.__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Har rett ut en del småproblem samt väntar fortfarande på breakout boarden så att jag får RSSI, Voltage, mAh consumption och Current men hittils så har den fungerat ritkigt bra
Lite bitter över att den går över audiokanalen bara. hade gärna velat ha den fri för variometer och mic.
MVH / kajaken__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Hur fasiken gör man för att lägga till inbäddade youtubeclip?
MVH / Kajaken__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Jag lägger ut mina i 720P (1280×720)
Full-HD tar sån jäkla tid att ladda upp...UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...Kommentar
-
Kommentar

Kommentar