Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Då kommer Jag också med min seglare, gör plats i depån för 7 meter brett föremål
Mvh
Balsa Regn
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Kan man få en bra beskrivning om hur i allafall jag hittar dit, från Malmö.
Sökte på er hemsida, men hittade inget.
Balsa Regn.
DS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Hej Kennet!Du kör E22 förbi Kristianstad vid Hammar svänger du mot mot Åhus och inne i Rinkaby svänger du vänster mot Trolleljungby (där står ävenGälltoftafältet på skylten) efter c:a en 1/2 km ser du fältet på vänster sidaom det är något du undrar över ring mej på 0709-604902.HälsningarKalle
DS-24 operatör.
Ni skåningar är knäppa,korna som tittade på begriper inte varför bilar tutar o tro för guds skull inte att pallarna ni drog ska lyfta ni måste mogna o va som vi SMÅLÄNNINGAR.
Ni skåningar är knäppa,korna som tittade på begriper inte varför bilar tutar o tro för guds skull inte att pallarna ni drog ska lyfta ni måste mogna o va som vi SMÅLÄNNINGAR.
Du såg inte när pallen lyfte på vattnet!:lollypop:
Smålänningar hahaha!
Nä SKÅNINGAR ska de va!:thumbup:
Kommentar