Inbjudan till Ripaläger 2012

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • taygher
    • jun 2006
    • 735

Jag packade ur transporten i förmiddags under tystnad - minnesbilderna från veckan som varit snurrade på oavbrutet!
    Vädret kan ju (dessvärre) inte styras men vi har fått flyga en hel del ändå, för min del slog årets Ripavecka förra årets upplaga med hästlängder!!!

Jag vill liksom Herr J rikta ett jättestort tack till Ripagänget för årets absoluta höjdpunkt - jag håller alla tillgängliga tummar för att vi får möjlighet att träffas igen v.29 nästa år! :thumbup:

Ett stort tack också till alla goa flygarkompisar som ställer upp som Co-pilot i ur och skur - alltid skönt att ha med sig en rutinerad pilot när man skall flyga lite större kärra inför publik.
    Nu måste jag spotta i nävarna och ta tag i mina avsomnade warbird-byggen - suget är riktigt stort nu efter att ha fått se många fina warbirds i luften!!!
    Flyg lågt och fort!

Mvh, Lars Westin

Kommentar

• Dick

• jan 2009
      • 323

Kul då blir det ju minst 2 nya warbirds till nästa ripa läger. Ser vi fram emot.
      Autopartner.se
      Tre aviatörer kivik
      Ripa
      Tunby Airport

Kommentar

• Snickarjävel´n
        • aug 2006
        • 1927

Tack Ripa gänget för ni orkar ställa till med denna goa träff. Ni gör ett underbart jobb för att vi alla ska kunna trivas och umgås.

Där finns väl i själva verket bara en nackdel, längtan och väntan tills nästa v.29...
        brekdahlssnickeriab.se
        https://www.facebook.com/pages/Br-Ek...6875076?ref=hl

Kommentar

• Thomas

• jun 2006
          • 7677

Ursprungligen postat av Snickarjävel´n
          Tack Ripa gänget för ni orkar ställa till med denna goa träff. Ni gör ett underbart jobb för att vi alla ska kunna trivas och umgås.

Där finns väl i själva verket bara en nackdel, längtan och väntan tills nästa v.29...
          Så bra då Jonny, då hinner du avverka några ´Kallemator´ till innnan dess!! :sarcastic:
          Retroholic!

Kommentar

• Per P
            • jun 2007
            • 1285

Är nu hemma, och har packat ur vagnen. Vi som hade möjligheten att vara kvar på Ripa efter meetinget fick verkligen smaka på den svenska sommaren när den är som bäst.
            Jag o frugan tackar alla er som gjorde Ripaveckan till vad den blev - trots halvkasst väder några dagar. Vi tycker det är helt underbart att få möjlighet att ha vår semester på denna fantastiska träff! En jätteeloge till er som håller i tyglarna under träffen, ni gör ett toppenjobb, och det uppskattas av alla (men alla kanske inte säger det)
            Min vision för årets meeting blev uppfylld, jag flög så mycket att jag tappade räkningen på antalet flygningar med både min Bearcat o Tigercat, och detta var helt undebart - jag fick flyga av mig (mer än 9 liter metanol gick det åt på några dagar med toppenväder)
            Ett meeting oavsett slag blir inget utan besökare o piloter som flyger o har kul :icon_pidu:

Hoppas verkligen att denna Ripa-tradition fortsätter forever!
            Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

Arbetssätt...