Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
MEGAEVENT: Inomhusflyg i Tipshallen, Växjö 130126 10:00-17:00
Nu skall jag bara samla tankarna, reparera och beställa nytt till nästa år.
Balsa regn
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Instämmer med Kenneth E, skoj att vara i tipshallen och flyga. Det enda jag tyckte var lite jobbigt var belysningen. Det tog en stund att anpassa ögonen.
Förövrigt var det ett mycket bra arrangemang, bra med lite handlare, stora ytor att flyga på.
Nu så här i efterhand så är jag benägen att hålla med Mogge, det hände en rätt otäck sak som kunde gått riktigt åt helvete. Vill inte hänga ut någon, men ägaren till flygfarkosten som kraschade ska nog köpa en trisslott att ingen människa, barn som vuxen stod i vägen.... Sådan tur har man nog bara en gång i livet....En aning omdömeslöst kan jag tycka av innehavaren av farkosten.
Sv: MEGAEVENT: Inomhusflyg i Tipshallen, Växjö 130126 10:00-17:00
Riktigt bra. Att dom fick med avrättningen på depron planet. Helt galet vilken slakt! :eek: Och min fina bil gick vara med några sekunder i början med!
Filmen gör inte Helikopter VS Depron rättvis, i verkligheten var det bara så grymt.
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Kommentar