Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Det som slog mig är hur jävla effektiva grävare vi har i utkanten av fältet. Det var ju ett helt samhälle av kaniner! Kul att få ett perspektiv på fältet när man bara flyger "vanligt" och egentligen har lite koll på hur det ser ut runtom fältet.
Det som slog mig är hur jävla effektiva grävare vi har i utkanten av fältet. Det var ju ett helt samhälle av kaniner! Kul att få ett perspektiv på fältet när man bara flyger "vanligt" och egentligen har lite koll på hur det ser ut runtom fältet.
Vid 1:10 är där en kanin som tittar upp ur sitt hål, och förvinner ner igen fort som tusan när han får syn på trikoptern...
DS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Förlåt min bästa herre, jag ser lite dåligt genom FPV glasögonen.
B-17!
DS-24 operatör.
En bild från vårt mini meeting i Malmö idag.
Intrimning av mk-hexa och min trikopter på de vanliga film uppdragen med gopro i högsta hugg.
Balsa regn
Bifogade filer
DS-24 operatör.
Kommentar