Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vart är bilderna för torsd, fredag, lördag?
Är det slut på film?
Ken
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Det samma! Helt fantastiskt roligt för mig att få sätta riktiga ansikten på er istället för profilbilderna. Du såg ju inte alls ut som Benny Hill!!?? :p
Kommer nog aldrig glömma den dagen då jag flög med TVÅ instruktörer och nästan lyckades drämma planet i backen ändå! :thumbup:
Senast redigerad av Medeashusse; 2013-07-21, 18:24.
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.
Kommer nog aldrig glömma den dagen då jag flög med TVÅ instruktörer och nästan lyckades drämma planet i backen ändå! :thumbup:
Du är ju lika rolig live som bakom tangentbordet, jag har flugit RC i 40 år, men det var första gången jag har sett någon skolflyga med trippelkommando... :sarcastic:
Efter att jag panikslagen lämnat ifrån mig elev-sändaren till Thomas var det underbart att se hur två instruktörer, med två sammankopplade sändare, jobbade för att tillsammans få ner planet efter att jag vidrört kontrollerna!
Jag fattade aldrig vem som gjorde vad av dom, men de jobbade stenhårt.
Patrik sa ju att Magistern var ett nybörjarplan, det kan ju inte stämma om det behövs två vana flygare för att bemästra det!?
Tur att jag inte köpte det av honom....
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Hej!
Jag tycker MrJ sammanfattade hela Ripa-gänget riktigt bra ett par inlägg ovan, man känner sig välkommen och det är trevlig stämning etc varenda gång! Mycket jobb läggs ner på att bland annat hålla Ducsh/WC rena, för det är alltid fräsht när man kommer dit. Lugnt o skönt var det i år, men som vanligt i Skåne så blåser det ju så förbaskat på dagarna så man får hålla igen med flygningen till på eftermidagarna/kvällarna.
Återigen stort tack för att ni arrangerar detta meeting!! Plasterna på hörnet är väl förhandsbokade till Mönsterås o Tranås hoppas jag.
Men vaf*n... Nu blev jag ju sugen på att åka dit igen... :sarcastic: Kul att få tjuvkika lite på crossbanan, jag har alltid undrat hur det ser ut därinne...
Men vaf*n... Nu blev jag ju sugen på att åka dit igen... :sarcastic: Kul att få tjuvkika lite på crossbanan, jag har alltid undrat hur det ser ut därinne...
Ja, och Helge Å låg ju inte speciellt långt iväg...
Bra att frigolitseglare flyter om dom ger sig på rymmen... *hmpf*
:sarcastic:
Kommentar