Inbjudan Ripaläger 2013
Kollaps
X
-
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet. -
Jag och min familj vill också rikta ett speciellt varmt tack till arrangörerna bakom Ripaveckan! :applouse:
Alltid lika roligt att återkomma till Ripa och formligen andas modellflyg med likasinnade.
I år var vi gäster i två veckor och hade det riktigt bra i det soliga vädret!
Visst, det har blåst en hel del vissa dagar men det är enligt min mening no problemo.
Det blev ett par riktigt goa vindstilla kvällar också som verkligen satt fint!
Har redan börjat räkna ner till v.29 nästa år... :icon_pidu:Flyg lågt och fort!
Mvh, Lars WestinKommentar
-
Hej!
Ett stort TACK till alla som besökt årets lägervecka, tack för era komplimanger och värmande ord, det är genom Er som vi får kraft och energi att arrangera ett årligt Ripaläger.
Trots tidvis kraftiga vindar flögs det mer än vanligt under årets lägervecka.
Samlat bildreportage från veckan
Bilder från juli innan lägret öppnat
Med vänlig hälsning
Mats
Tro inte på allt du hör,
det finns alltid tre sidor på varje historia,
din, deras, och den sannaKommentar
-
Ett stort och varmt TACK till dom som sliter röven av sig så att vi andra kan komma till den bästa träffen i Sverige.
Vilken annan flygklubb erbjuder en 5-stjärnig kamping + ett flygfält som är perfekt för att premiärflyga sitt flygplan på.
Inte blir det sämre av att man träffar vänner om och om igen vart år.
Skälvklart att det är bokat till nästa år då Per P. ska hjälpa mig att premiärflyga min ESM B-25:a.
Väl mött och än en gång ett stort TACK.
Håkan med familj.Kommentar
-
Hej alla!
Under lördagens flygdag gästade Michael, Claus, Ole, Povl och Tony, 5 danska modellflygare från Borups modellflygklubb Ripafältet
Tony har skickat ett mail till oss i vilket han länkar till en 52min lång film från flygdagen
Stort TACK till Tony och BMF on tour 2013 för denna fina film.
Med vänlig hälsning
Mats
Tro inte på allt du hör,
det finns alltid tre sidor på varje historia,
din, deras, och den sannaKommentar

Kommentar