flygning på andra platser där nere lät mer intressant, själva fältet är ju inte så upphetsande, iofs lite borta i skogskanten.
Skall vi ordna en stor FPV träff?
Kollaps
X
-
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube | -
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Jag hade tänkt dyka upp om inte alla elkärrorna kraschar innan dess.
Vi har inte diskuterat det mer, men vi skall ha träff nästa helg och då tänkte jag ta upp det.
Min tanke är att stanna dessa två dagar, så tältet skall följa med.
Ken
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Gött!! Hade varit kul om ni dök upp ett gäng, många är intresserade och det är svårt att greppa på nätet hur saker funkerar i verkligheten. Så lite utbildning på plats hade varit kul också
Skåningar brukar göra slag i saken, men hur har vi det med gänget uppifrån då?
SuperheroKommentar
-
Läste tråden nu som först, Simon har inte nämnt det tidigare.
Frugan jobbar helg, men kan jag låna ut mina kids så kan det ev funka för mig en av dagarna iaf.
Får väl ta ett snack med de övriga.//LasseKommentar
-
Jaaa och dyker ni upp så kommer garanterat flera börja med FPV vilket i sig är kul och utvecklande för våran hobby
Är själv nyfiken och vill jämföra olika lösningar. Visst, jag kommer givetvis åka på FPVträffar framöver men just nu kan jag bistå med detta arrangemang
SuperheroKommentar
-
Eller så tar du med Kidsen så löser vi barnvakten här... tänk på att ingenting är omöjligt, i synnerhet inte i Ljungby!
SuperheroKommentar
-
Kommentar
Kommentar