Har inte tid att flyga för tillfälligt så blir inget för mig.
FPV Träff 2015
Kollaps
X
-
Damn vart ligger det där stället?
Nästan värt att åka genom halva sverige för att flyga på ett sånt område!Kommentar
-
KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZKommentar
-
-
Tjoo, jag har en sida under utveckling för ändamålet att dela med sig av FPV-platser som ni gärna får testa om ni vill.
Vem som helst kan lägga till platser på kartav av typen naturplats eller FPV-bana sedan kan alla andra användare lägga till egna bilder på platsen från sina egna flygningar. Eventuella filmer kan man posta i kommentarerna för en plats.
Tanken är att man ska kunna göra evenemang i en kalender för träffar på olika platser såsmåningom.________________________________________
Mina maskinerKommentar
-
Det som är bra att flyga vid i år är oftast inte bra nästkommande år,pga kanske byggnation, kommer man kunna radera platser?
Problemet som jag ser det är att det finns en uppsjö av plstser nu att registrera sig på, vilket gör att det skappar en massa extra arbete och kunskap hos den som lägger ut ett förslag.DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Jo radera platser e hur lätt som helst, för lätt just nu, har inte fått dit en confirmation-fönster ännu hehe, kan råka nudda vid ta bort-knappen. Testa själv bara lägga in testplats eller nåt, gå in på den så finns det en ta bort knapp vid där man laddar upp bilder eller ändrar.
Imed implementeringen av kalender för träffar å sånt nu tänkte jag att man skulle kunna skapa temporöra platser knutet till tidpunkten som automatiskt försvinner sen. Försöker komma på hur man ska kunna behålla material som postats för sånt bara vore ju kul om nån lägger upp bilder/filmer för en träff. Så de inte bara försvinner från kartan.Senast redigerad av Zallisen; 2015-06-09, 09:16.________________________________________
Mina maskinerKommentar
-
Mycket trevligt initiativ!Tjoo, jag har en sida under utveckling för ändamålet att dela med sig av FPV-platser som ni gärna får testa om ni vill.
Vem som helst kan lägga till platser på kartav av typen naturplats eller FPV-bana sedan kan alla andra användare lägga till egna bilder på platsen från sina egna flygningar. Eventuella filmer kan man posta i kommentarerna för en plats.
Tanken är att man ska kunna göra evenemang i en kalender för träffar på olika platser såsmåningom.Kommentar
-
Jag är riktigt sugen på att arrangera en FPV träff i sommar. Omedelbart hade jag tänkt mig på vår lokala klubb nere i Skanör
Hoppas det inte är för långt för lokala människor att köra.
Tänkte man kunde starta på lördagen avsluta på söndagen. Finns gott om plats för övernattning via tält. (finns också lokala hotell). Tanken är att ha trevligt, snacka, grilla, flyga tillsammans.
Tanken är att jag (vi) sätter upp en race bana och kör massa race :-)
Finns det intresse för detta?KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZKommentar
-
Absolut!Jag är riktigt sugen på att arrangera en FPV träff i sommar. Omedelbart hade jag tänkt mig på vår lokala klubb nere i Skanör
Tänkte man kunde starta på lördagen avsluta på söndagen. Finns gott om plats för övernattning via tält. (finns också lokala hotell). Tanken är att ha trevligt, snacka, grilla, flyga tillsammans.
Finns det intresse för detta?Kommentar
-
Vad är det för bana som syns norr om flygfältet på kartan.Jag är riktigt sugen på att arrangera en FPV träff i sommar. Omedelbart hade jag tänkt mig på vår lokala klubb nere i Skanör
Finns det intresse för detta?Kommentar
-
Malmö hundklubb har en stoooor agilitybana klar ochvrrfa att prova, den borde fungera? Om man får låna den förstås.DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Kommentar
-
KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZKommentar
Kommentar