FPV multirotor träff i Skanör 4/7

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Peter Frank
    • jun 2015
    • 65

Ursprungligen postat av HangerS
    Tack =)
    Vi har tre flaggor. Tar med dom på lördag om det behövs.
    Använder 4meters fladen metspö som stomme köpta på ö&b för 65:- och det funkar kanon.
    Fäster dom i träpålar med två spännband.
    Det hade varit super!, Så fixar jag 4 stycken till :-)
    KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

Kommentar

• Peter Frank
      • jun 2015
      • 65

Den här antar jag? http://www.xn--ob-eka.se/fritid/fisk...ishing-3002394
      KillerBEE 5" / COBRA 2204 1960KV / DYS 20A ONESHOT / 4S / CC3D / 600TVL / MOBIUS / IMMERSIONRC 600mw 5.8GHZ

Kommentar

• HangerS
        • feb 2013
        • 235

Ursprungligen postat av Peter Frank
        Ja dessa egentligen: http://www.öob.se/fritid/fiske/mete/...ishing-1000651
        Men det är nog bara färgen som skiljer =)

Kommentar

• vagaboga
          • jan 2015
          • 56

Om det är någon som kör från Malmö på lördag och har plats i bilen åker jag mycket gärna med.

Kommentar

• Peter Frank
            • jun 2015
            • 65

Ursprungligen postat av vagaboga
            Om det är någon som kör från Malmö på lördag och har plats i bilen åker jag mycket gärna med.
            Där går annars gott om trafik, https://www.google.dk/maps/dir/55.60...!4m1!3e3?hl=en

Kommentar

• Peter Frank
              • jun 2015
              • 65

En liten headsupp för er som kör från Malmö. Falsterbo horseshow börjar nu på Lördag vilket kommer att ge otroliga köer från Malmö ner till Skanör & Falsterbo. Var ute i god tid. För er som bor i Malmö vill jag rekommendera att köra säg 08:00 bara för att vara på säkra sidan.

Kommentar

• lassebetong
                • mar 2007
                • 1255

Tyvärr så hinner jag nog inte titta förbi. Konfirmationen börjar nog runt kl 11:00 tror jag och sedan går nog dagen åt.
                Flyger ni något på Söndagen också?
                //Lasse

Kommentar

• Peter Frank
                  • jun 2015
                  • 65

Ursprungligen postat av lassebetong
                  Tyvärr så hinner jag nog inte titta förbi. Konfirmationen börjar nog runt kl 11:00 tror jag och sedan går nog dagen åt.
                  Flyger ni något på Söndagen också?
                  Ok, det var ju synd. Det är inte planerat så. Men det kommer garanterat fler gånger

Kommentar

• soulsurf
                    • nov 2012
                    • 6

En liten headsupp för er som kör från Malmö. Falsterbo horseshow börjar nu på Lördag vilket kommer att ge otroliga köer från Malmö ner till Skanör & Falsterbo. Var ute i god tid. För er som bor i Malmö vill jag rekommendera att köra säg 08:00 bara för att vara på säkra sidan.
                    Tack för heads up!

Kommentar

• Xermalk
                      • jul 2013
                      • 672

Urk, antar att det är ännu värre om man kö från helsingborg då.
                      Finns där någa alternativa vägar som man kan ta?

Kommentar

• Peter Frank
                        • jun 2015
                        • 65

Ursprungligen postat av Xermalk
                        Urk, antar att det är ännu värre om man kö från helsingborg då.
                        Finns där någa alternativa vägar som man kan ta?
                        Absolut, men det är inte alltid garanterat snabbare.

Kommentar

• soulsurf
                          • nov 2012
                          • 6

Så här skrev Sydsvenskan i fjol.

Kommentar

• Peter Frank
                            • jun 2015
                            • 65

Ursprungligen postat av soulsurf
                            jajamen, var ute i god tid. Jag är på klubben från klockan 08:00 och sätter upp grejer. för er som är morgon pigga. :-)

Kommentar

• Kenneth E
                              • okt 2006
                              • 3445

Jag backar då jag ändå ändå inte skulle tävla, jag är allergisk mot köer och är ingen morgonmänniska. Det blir Åhus för min del med Foxen. Lycka till på den sista fina dagen, vi ses nästa gång.
                              DS-24 operatör.
                              Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
                              Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
                              FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Kommentar

• Zallisen
                                • jun 2013
                                • 361

Ser lite mörkt ut hurvida jag och Jonas kan komma denna gånge njust nu också då han har jour för jobbet i helgen å måste vara i närheten tyvärr. :< Vi får se.

Kommentar

Arbetssätt...