Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Sista packningen under onsdagen sedan bär det av till Malung på torsdagen hääärligt.
Kör försiktigt, och hoppas att ni får det skoj uppe i Malung. Fel, jag vet att det är "skitkul". Hade sett fram emot hela våren/försommaren att komma med, men nu blir det inte så.
Kör försiktigt, och hoppas att ni får det skoj uppe i Malung. Fel, jag vet att det är "skitkul". Hade sett fram emot hela våren/försommaren att komma med, men nu blir det inte så.
/Lelle
Vi spar lite på det roliga tills nästa år när du är med igen!
Vi spar lite på det roliga tills nästa år när du är med igen!
Men du är väl för go.
Lova mej en sak nu att du kör FÖRSIKTIGT nu då bläcket inte riktigt torkat på ditt körkort ännu. Du vet, då det finns en massa dårar på vägarna som sitter med sina mobiltelefoner och spelar Poko-go eller vad det heter. Dom kör med fullständiga skygglappar och det är bara mobilen som gäller.
Hoppas att din husbil håller ihop.
Jag tänker ta med mig en ouppackad 100cc-are och bjuda ut under
meetinget. Vilken sort? kom till Malung och titta.Pris 5 000spänn
Säljes ej före 13.00 på Lördagen den 6:e
Väl mött i Malung.Allt packat och klart inför morgondagen.
Tack till alla som kom och flög på träffen i Malung.
Vädret var inte helt med oss, men vi fick ändå till bra flygningar under två publikdagar, och trevliga dagar med nya och gamla flygare.
Det finns landningar :dance3: , och så finns det ankomster :help:
Kommentar