Modellflygträff på Rembo flygfält

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Steffe

• nov 2008
    • 168

Stort tack Sven-Åke för ett perfekt meeting i Rembo. Fältet, arrangemanget, ja allt var av toppklass. Jag hoppas att detta får en fortsättning.

/Steffe
    Det finns landningar :dance3: , och så finns det ankomster :help:

Kommentar

• bokis
      • maj 2006
      • 5041

Fantastiskt trevligt! Kul o träffa alla! Frun o jag bugar oss djupt,att vi sen fick med oss en släpkärra hem är fin bonus! Kaj O hade en Sopwith Pup som var makalöst fin,fick en härlig bild på den ,andra är Herr Bergren med en Tigercat,tredje är lilla jag taget av Gullan:

Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_2384.jpg
Visningar: 1
Storlek: 23,9 KB
ID: 510418 Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_2414.jpg
Storlek: 20,0 KB
ID: 510419 Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_2390.jpg
Storlek: 39,6 KB
ID: 510420
      // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
      (nu även med biskvier!)

Kommentar

• Lelle
        • aug 2007
        • 1472

Ursprungligen postat av Steffe
        Stort tack Sven-Åke för ett perfekt meeting i Rembo. Fältet, arrangemanget, ja allt var av toppklass. Jag hoppas att detta får en fortsättning.

/Steffe
        Jag vill också stämma in med Steffe om ett alldeles enastående arrangemang. Tillmötesgåendet från Rembo RC visste inga gränser, vare sig om man inte hade sängplats eller om någon fått problem med en bil. Själv fick jag låna en kanonfin husvagn genom Sven- Åkes försorg under hela helgen.

På fredagskvällen fick vi smaka på rökt kalkon och på lördagskvällen var det helgrillat vildsvin. Gjorde riktigt gott för våra smaklökar. Därutöver ordnades det frukost varje morgon för den som inte hade eget med sig.
        Skulle kunna skriva en meter superlativ men nöjer mej med att säga
        ETT BAUTASTORT TACK TILL DITT ENGEGEMANG SVEN-ÅKE.

Vet att alla vi 13 medlemmar som besökte Rembo RC från Södertälje MFK ( och alla andra som var där), säkert faller in i det omdömet.

Vi kommer med all sannolikhet tillbaka nästa år.

/Lelle
        /Lelle

Kommentar

Arbetssätt...