Jag röstar också på 25/8 det passar då mig bäst annars blir det lite svårt att hinna ner (för mig iallafall) Mvh Tobias
ÅSELE GENLANDAMEETING-HÖSTVERSIONEN NU SPIKAT TILL 25-26 AUG
Kollaps
X
-
:( Det är väl bara att vika sig för majoriteten och försöka byta bort helgjobbet för att kunna vara med den 25:e PDT_Armataz_02_11
Men vad säger vi om vädret är skitdåligt? Har vi den 1:a sept som reserv?
Väl mött på GenlandaKommentar
-
-
Hmmmmm..Ursprungligen postat av Tobbe OJag tog fel på helg, 25/8 är faktisk ett jädrigt dåligt datum för det är invigning av Lycksele Flygplats då.
Det är nog lika bra att ta den 1/9 eller kanske 18/8
Ja nu jäklar blev det lite svårt.
Senast Tisdag spikar vi datumet.....
Återkommer .....
Mvh KentKommentar
-
Lyckselegänget?
Ursprungligen postat av Tobbe OJag tog fel på helg, 25/8 är faktisk ett jädrigt dåligt datum för det är invigning av Lycksele Flygplats då.
Är det så att Lyckselegänget inte kommer den 25/8 pga ovanstående invigning av Lycksele flygplats - kanske den 1/9 kan fungera då...??
(hoppas jag som är på väg hem från utlandssemester helgen den 25 aug."Modellflyg är störtskönt" :crazy_pilot:Kommentar
-
Re: Lyckselegänget?
BeGe!Ursprungligen postat av BeGeUrsprungligen postat av Tobbe OJag tog fel på helg, 25/8 är faktisk ett jädrigt dåligt datum för det är invigning av Lycksele Flygplats då.
Är det så att Lyckselegänget inte kommer den 25/8 pga ovanstående invigning av Lycksele flygplats - kanske den 1/9 kan fungera då...??
(hoppas jag som är på väg hem från utlandssemester helgen den 25 aug.
Frågan är under utredning, blev lite förvirrat.....
Mvh KentKommentar
-
-
Jag kommer kanke upp en sväng om det passar in med jobbet och man är välkommen. (+om nik låter mig gå ut)Kommentar
-
Naturligtvis är du välkommen "UncleCurtis"!Ursprungligen postat av UncleCurtisJag kommer kanke upp en sväng om det passar in med jobbet och man är välkommen. (+om nik låter mig gå ut)
Om det behövs så distraherar vi _Nik_ på nåt lämpligt sätt. :lol: :lol:
Mvh KentKommentar
-
Som rubriken lyder så spikar vi nu
datumet till 25-26 Augusti.
Om igen: ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA.
Skalaflygare, Heliflygare, Söndagsflygare. Proffsflygare, Nybörjare, Elflygare, Sjöflygare, SMFF:are RCFF:are, ABF:are, Modellflygare som inte kommit ut ur garderoben, Svammelkusar, mm. :lol: :lol: :lol:
Mvh KentKommentar
-
Kommentar

ska kolla upp hru det ser ut med jobb.
Kommentar