Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
ÅSELE GENLANDAMEETING-HÖSTVERSIONEN NU SPIKAT TILL 25-26 AUG
Heder åt Air Media PDT_Armataz_02_43 , han hade skjutande proppar. Han ska även försöka ta hem trebladig åt mig.
Snabb leverans PDT_Armataz_02_44 . Beställde i måndags och leverans idag fredag, tänk om alla handlare hade så´n service! Nu kan man pusta ut, helgen den 25:e är räddad
:wave:
Vore kul att få höra hur många som tänkt att stanna över till söndag!
Jag tror även att Herr Genland vill veta detta med tanke på det här med att fixa boende åt de som vill.
Heder åt Air Media PDT_Armataz_02_43 , han hade skjutande proppar. Han ska även försöka ta hem trebladig åt mig.
Snabb leverans PDT_Armataz_02_44 . Beställde i måndags och leverans idag fredag, tänk om alla handlare hade så´n service! Nu kan man pusta ut, helgen den 25:e är räddad
:wave:
Härligt Anders!
Då behöver du inte flyga Lajban då. :badgrin:
jag tror nog att söndagen kommer ja iaf att dyka upp.
men om ja tar med mig någon maskin vet jag inte än.
kvaddade caliber 5:an för nån vecka sedan å väntar nu på den nya raptor 50 titanen ja beställt från umeå rc.
om ja hinner bygga ihop den så blir det nog flygning men med tanke på hur länge ja fått vänta på bränslet ja beställde tidigare(före ja beställde raptorn och har inte hunnit få det än...) så kommer ja inte hinna bygga ihop någon ny heli...
PDT_Armataz_02_53 H..vete! Bilen utsatt för grovt stöldförsök i lördags, ej körbar, troligen inlöses den av försäkringsbolaget.
Har inte i dagsläget fått tag i lånebil.
Är det någon som åker från Umeå, och som tänker övernatta, och som har plats för mig, sovsäck, mindre väska och min Long-Ez (avtagbara vingar) Naturligtvis delar vi soppakostnaden!
Jag & tobbe kommer från Lycksele och enligt samtal med kompisar så kommer alex från vindeln, kune från umeå & salo från Nordmaling. Men det blir bara över Lördagen.
Kommentar