om gud vill och tanten är på bra humör ... (känns som det går hand i hand på nått sätt!!) så tänker jag dyka upp ..
Tranås MFK bjuder in till meeting söndagen den 21 september.
Kollaps
X
-
Har du bara karta över Hultsfred i gpsen!Klarar du bara ta dej till Eksjö får vi komma o eskortera dej till fältet.Annars har ju Sigun lagt ut en fin karta (Fältet ligger utanför Tranås mot Gränna så det är bättre att åka över Eksjö) o kordinaterna finns längst upp i våran inbjudan.Annars får jag väl sätta ut snitslar när jag åker hem från Vimmerby.Annars ringer du.Nu är det både livrem o hängslor.
LasseSur gubbjävel!
LasseBKommentar
-
Hultsfred, Silverdalen, Mariannelund Till Eksjö.
Från Eksjö åk norr ut på väg 32, passera utanför Aneby åk igenom Sundhultsbrunn.
Ca. 7 km efter Sundhult eller ca 4km före Tranås kommer man till Säby.
Där svänger man Vä. mot (Jönköping, Gränna)
En Vägbeskrivning från Säby.
Tyvärr så är sista biten från gripenberg felritad.
Sväng inte in till Hö. mot Finnanäs utan tag istället av till Vä. 500m längre fram på grusvägen som leder ner till vårat fält.
http://kartor.eniro.se/query?&what=r...nMode=shortest
Hoppas att det rätar ut ?
/Lasse//LasseKommentar
-
kartor gillar jag inte skulle vilja ha beskrivet i text o enkla bilder hur man går till väga för att hamna i tranås... :man_in_love:
såg nu lasse hade förklarat(tack) fast utan roliga bilder......
ville ha roliga kort att se på under resan...... sen är det enklare o hitta om man kan koppla ihop en bild med en väg eller by ..typ om jag tränar in bilden på mina gröna skor dansandes i en dal full med silvergruvor ja då vet jag att ja ska te silverdalen...yehhhhhSenast redigerad av wesse; 2008-09-09, 08:08.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
He he ja associera till den här då.
Lasse kanske har någon bättre.
/lasse//LasseKommentar
-
jaha där sprack det ! --- någon smart i klubben har utlyst årsmötet till samma dag som trånås meetinget ... så dessvärre så måste jag avstå denna gång !...FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
hmm efter övervägande och koll på avståndet.. så blir det nog så att jag kommer ändå .. ett par timmars flygande i goda vänners lag har man tid till ... har dryga 14 mil så .. det lär bli årets sista meeting man åker på ..FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
e kommer ha med sej kärror,motorer o tillbehör.
Kommentar