Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Tranås MFK bjuder in till meeting söndagen den 21 september.
Ja som det blåser just nu så går det använda båda banorna, det är ju vindstilla
Eftersom banorna ligger som de gör brukar man oftast kunna använda långa banan.
Som det ser ut på söndag så ligger nog långa banan bra till.
Tack för info. Som jag förstått av Lars W så är det rätt så kinkigt att ta ner en snabb maskin på lilla banan så det var därför jag undrade om vindriktningen. Jag har ju inte varit hos er tidigare och sett hur det ser ut, så det ska bli spännande att få komma till ett nytt ställe och även träffa er live.
Vi får hoppas att det blir bra väder, för jag har nog 35 mil tur & retur och det vore väl trist om det inte gick att använda den stora banan och dra några repor..
Det här är även mitt sista meeting i år.
Vi ses på söndag. :crazy_pilot:
Kul att du dyker upp lelle.
Jo det är klart att vädret håller i sig, det är ju länge sedan vi bokade in bra väder.:dance3:
Nä men det ser ju faktist lovande ut än så länge, så vi håller tummarna.
Tror nog att det går använda den längre banan även om vinden skulle råka ligga lite snett emot.
Hehe ja du vet det är ju det där med datorer.
Tyvärr verkar det lite svårt att få in bilderna som vi har på fältet, men vem vet.
Kan under tiden bjuda på några bilder från förra året, när vi kanppast fick någon nederbörd alls.:rolleyes:
Men vad gjorde väl det, på med tofflor i stället.
Det hela har resulterat i att vi har sått om hela vårat fält och nu fått en riktigt fin bana.
Hej alla!
Som admin för vår hemsida har jag letat efter bilder på vårat fält i TORRT tillstånd men inte hittat några!!
Vi har helt enkelt inga bra bilder från fältet där man ser hur det ser ut!! Helt otroligt! Jag ska se om jag inte kan åka ut till fältet och ta nån översiktsbild under förmiddan.
Hittade lite bilder från en kväll förra året. Hoppas dom funkar (länkade från vår hemsida)
Tackar för bilderna Guzzten ser ju ut att finnas gott om plats runt om ert fält. Vi kommer nog två personer ifrån Tingsryd om förkylningar och annat vill ge med sig.
Ja då är man hemkommen i från fältet.
Det har fixats hela dagen, så nu är det i perfekt skick
Hoppas nu att många tar tillfället i akt och dyker upp på vårat "höstmeeting", vi har beställt kanonväder
Kommentar