Inomhusmeeting i Hultsfred "hipp hipp hurra"
Kollaps
X
-
-
Ja den dan du vågar göra det ska jag försöka flyga en Delta fast jag får kramper o bölder av skiten:sarcastic:
LasseSur gubbjävel!
LasseBKommentar
-
En sak som jag vet att Wesse skulle vilja ha (förutom fred på jorden etc etc)
Så har jag alltid hört han snacka om en JÄÄÄÄTTTEEEEESSSSTOOOOOR Semla som knappt får plats på en mattallrik och med minst 0,5kg mandelmassa i...... Ingen som är en eller känner en bagare som kan få till en sån gigantisk pjäs? Tror han skulle bli väldigt glad! Men samtidigt, får han en så har han också sagt att "Den ska jag äta själv, o ingen annan ska få smaka, bara jag och min semla" o när han sa det var han alldeles lyrisk :sarcastic: Men det var ju något år sen han sa det, så det kanske har ändrats :rolleyes:
Jag hänger med Slammis upp o flyger lite. Ska bli skoj :thumbup:Våga vägra Powerbox!
Futaba T26SZKommentar
-
ser ut som vi blir c:a 25 med dom jag vet om just nu så det känns jättekul att ni vill komma till hultsfred o flyga ..vet att det är en del nyfikna hultsfredsbor som kommer o tittar lite för dom vet inte vad en fomie är tänk vad dom missar saker här i livet:banghead:
även denna dag är en sällsam gåva :thumbup:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Kommentar
-
ja då va det snart dags att flyga lite fomies o äta lite smörgåsjordgubbstårta:thumbup:
här är en länk på hur ni hittar till hagadal där vi flyger mellan 18.30-21.00
sen får dom som vill åka till skogsrundan 40 för lite afterfly...
ska bli kul med ett helt nyktert 40års kalas:thumbup::thumbup::thumbup:
tillåter vädrets makter så ska vi flyga ute på hultsfreds flygplats på lördags morgon....
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
-
Instämmer !!
Min dotter fyller tonåring samma dag, så jag måste ju såklart fira med henne, annars hade det varit kul med en tripp neråt o inomhusflyg å Wesse-firande !
Ska som kompensation för att jag inte kommer ha på mig mina svarta Foppatofflor till din ära hela fredan.... :sarcastic:”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar

Kommentar