Jag har lagt ut lite bilder från meetinget på vår hemsida, www.genlanda.se under "bilder". Där finns även bilder från tidigare meetings.
(redigerat: Höstmeetinget den 22 augusti är inställt. Ev återkommer vi med en ny helg i september)
Åsele-Genlanda-Meetinget 27-28 Juni
Kollaps
X
-
Tack Jono för filmen!:thumbup:
Kul att se det hela lite "von oben"
om man så säger!
Mvh KentLämna en kommentar:
-
Kul att ni fick en lyckad träff.
En riktigt fin FPV fim Jono.:thumbup:
/LasseLämna en kommentar:
-
Jag klippte ihop en liten filmsnutt när jag flög EasyStar och lyckades få med lite av Tobbes rökiga Yak.
[ame="http://www.viddler.com/explore/varadero/videos/7/"]Viddler.com - FPV i Åsele - Uploaded by varadero@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/d978e8a/@@AMEPARAM@@d978e8a/[/ame]Lämna en kommentar:
-
Tar av mej kepan o tackar alla flygare som kom
trots att värmeslaget var nära för oss alla.
Tack till dej LIP o din hustru att ni kom till Åsele.
Speciellt tack till Ove Nielsen, RCFF ordförande som
körde upp ända hit till Åsele och var speaker under Lördagen.
RESPEKT till dig OVE
Mvh Kent Gunnarsson
Ordf: MFK Genlanda.Lämna en kommentar:
-
Jag får ställa in mig i kören och tacka för ett trevligt meeting och ett stort tack för att det ordnades så att jag fick min LCHF-kost. Det är otroligt mycket värt att slippa ta insulin mot diabetesen när det är så enkelt som att bara undvika kolhydrater.
Till alla, jag hoppas att vi ses i Östersund sista helgen i Juli, för det gick väl fram att det blir mycket flyga där.
Enligt rapport så kommer det flygare från Norge från minst tre klubbar.
LasseLämna en kommentar:
-
Även jag vill tacka för ett mycket trevligt meeting med
perfekt väder och trevligt sällskap:thumbup:...undantaget knotten då
men man kan inte få allt
Lämna en kommentar:
-
Tack Åsele för ytterligare ett kanon meeting även med goood mat
O ett stort tack till Ove med fru som kuskat ända upp till Åsele för att vara med på meetingen, bra jobbat :thumbup:Lämna en kommentar:
-
Tackar för ett trevligt meeting! :thumbup:
Det blev ju i alla fall 3 flygningar med raptor 50:n och grejorna är hela, hade ju även turen att vinna en flygmaskin i lotteriet! :dance3:Lämna en kommentar:
-
-
Jag har turen att åka med Nik till åsele så jag dyker också upp!!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: