Jet-Meeting på Kristianstads Airport den 9/5
Kollaps
X
-
Ja de lär bli förundrande när du berättar om oss heltokiga jet-flygare.
Jag önskar dig och ditt resesällskap en mycket trevlig o rolig resa, ser ifram mot MASSOR AV FILM ha det roligt nu och flyga allt vad ni kommer över Mvh MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar
-
Kom hem från Thailand igår. Tack Kalle & Simon för allt arbete att fixa meetinget. Hoppas att det blir en trevlig dag på Everöd för alla som kan komma. Själv ska jag provflyga min nya Falcon 120.
Har ju flugit jet där tidigare ska bli kul att göra det igen.
Patrick Johnsson / ordförande Åhus MFK:thumbup:Proud member of Jet-Skåne:thumbup:
:1dontknow: Varför använda orginal när det finns kopior :viking:
Flyger
Falcon 120 Jet-Spec 7,5kg
Md 82 2st turbiner 7kg
På byggbordet
Kangaroo
Dc10 jet
AMD Hawk jet
Radio
Graupner Mc24 med Assan 2,4GH - Corona 2,4GH :crazy_pilot:Kommentar
-
Hur blir det med MD 82:an? Är den fit for fight nu?Kom hem från Thailand igår. Tack Kalle & Simon för allt arbete att fixa meetinget. Hoppas att det blir en trevlig dag på Everöd för alla som kan komma. Själv ska jag provflyga min nya Falcon 120.
Har ju flugit jet där tidigare ska bli kul att göra det igen.
Patrick Johnsson / ordförande Åhus MFKMvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se
Mulder! Hälsa Jessica att en olycklig Jet-flygare kan inte va något att ha!:girl_cray3:
( Du ta henne med dej! För ev. får vi besök av Mr Wesse him self! Han kommer i så fall körande med sin Japanska massagestav!):thumbup::thumbup::thumbup:-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
pilotkalle -
:thumbup:Proud member of Jet-Skåne:thumbup:
:1dontknow: Varför använda orginal när det finns kopior :viking:
Flyger
Falcon 120 Jet-Spec 7,5kg
Md 82 2st turbiner 7kg
På byggbordet
Kangaroo
Dc10 jet
AMD Hawk jet
Radio
Graupner Mc24 med Assan 2,4GH - Corona 2,4GH :crazy_pilot:Kommentar
-
pilotkalle
Det låter jättefint att du kommer, längtar till att se min gamla Kangaroo, många fina minnen som väcks till liv, kanonkul

!!!
Hoppas att vi kan dra ett par repor tillsammans, kanske lite roteflygning:sarcastic:?
Mulder, vi ses på lördag med tankarna fulla av JetA1!!!!Kommentar
-
pilotkalle
Vi får fint besök ifrån Danmark på lördag, Napong, Keld, Jesper, Kasper Holger med flera kommer. Det lär bli fullt ös hela dagen :sarcastic::sarcastic::sarcastic:!!
Kommentar
-
pilotkalle
Mulder, håller du på o förbereda dej nu
? Laddat ackarna? Förklarat för frugan? Putsat turbinen? Klappat kangaroon?
Kommentar
-
E det bara getter som ska flyga eller är där propp-plan också
tänker komma jag har ingen get:banghead::banghead::banghead:Kommentar
-
Japp, accarna cyklas just nu Onsdag kväll, har köpt på mig mer startgas, kompressorn laddas fredag kväll liksom radion, startmotorn justerad och ny o-ring i den, Flyga Rote? JAPP nemas problemas blir du min wing man. /MulderFlyger: JET
Bygger: I Composite
Motor: Turbin
Radio: Futaba
:thumbup::thumbup:JET SKÅNE:thumbup::thumbup:Kommentar

Kommentar