Uppställningsplats husbil???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Christian
    • okt 2006
    • 92

    #1

    Uppställningsplats husbil???

    Tänkte komma upp med husbil men jag har inte anmält mig som pilot (har inget kul att flyga med) så jag undrar hur man då säkerställer en plats för husbilen och därtill hörande elanslutning?
  • warben
    • jan 2007
    • 304

    #2
    Hej Christian,
    Vi är måna om piloterna som kommer med sin husvagnar/husbilar men vill givetvis inte neka andra än flygande besökare. Om du kan leva med reservationen att det kan bli el brist. Det finns en begränsad kapacitet som alla ska samsas om.
    Mvh
    Tobbe

    Kommentar

    • Christian
      • okt 2006
      • 92

      #3
      Ojdå! Då känns det ju säkrare att iordningsställa en kärra så att jag kan flyga och därmed anmäla mig som pilot. El är en förutsättning i så fall då jag inte använder metanol längre.

      Kommentar

      Arbetssätt...