Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jo tack!
Nu kan jag gå lite längre utan käpp. Det har varit lite motgångar på vägen men gubben är på gång. Tanten o jag sticker upp till Östersund nu på fredag och hälsar på Kjell Nilsson och gänget. Vi stannar några dagar och flyger lite på ÖMFK. Jag minns ju inte så värst mycket av årets träff på grund av allt morfinet som dom stoppade i mig. Så nu ska jag ta igen det med råge. Hoppas bara vädret håller sig och att potatisen är färdig där uppe. Kanske vi träffas där.
Jo tack!
Nu kan jag gå lite längre utan käpp. Det har varit lite motgångar på vägen men gubben är på gång. Tanten o jag sticker upp till Östersund nu på fredag och hälsar på Kjell Nilsson och gänget. Vi stannar några dagar och flyger lite på ÖMFK. Jag minns ju inte så värst mycket av årets träff på grund av allt morfinet som dom stoppade i mig. Så nu ska jag ta igen det med råge. Hoppas bara vädret håller sig och att potatisen är färdig där uppe. Kanske vi träffas där.
Kay
Vad kul att du har kryat på dig, ha det så bra i Östersund och flyg mycket.
Så är då Annakarin och Kay "Krut" på plats här i Östersund för provflygningarna som egentligen skulle ägt rum vid Östersundsträffen tidigare i sommar. Som vanligt vid premiärer är det inte optimalt väder, så även denna gång med 5-7 m/s byig vind. Provflygningarna gick bra förutom att vissa avsnitt missades av fotograferna. Här kommer dock ett par filmsekvenser och bilder från dagens övningar som senare på kvällen avslutades med ett Skånskt sillbord.
Med vänlig hälsning,
Kjell Nilsson och Kay "Krut" Olson
Stort tack till alla vännerna på Östersunds Modellflygklubb och ett STORT tack till Ulla och Kjell för er stora gästfrihet. Den helgen glömmer vi inte i första taget.
Kommentar