Östersundsträffen Shootout mitt(?) 2018! 28/6 - 1/7

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • K-Å
    • maj 2006
    • 1184

    #16
    Camping på samma sätt som på Optand, dock liter mer utdragen längs vägen in till fältet, plats för lika många bilar/vagnar som på Optand.

    Ja el kommer att finnas på samma sätt som på Optand.


    MVH K-Å
    MVH Kjell-Åke Skoog
    Ordförande RCFF 2023/2025.

    Kommentar

    • thommy
      • aug 2012
      • 43

      #17
      Toppen.

      Kommentar

      • rwr43

        • jul 2008
        • 123

        #18
        Tja då är det ju bäddat för en minst lika trevlig träff som vanligt!! nu hoppas vi bara att alla kommer som vanligt och att vi kanske kan locka fram lite nytt folk ur buskarna också....... fan nu kom flygsuget igång igen!!! men det är skoteråkning som gäller ett tag till:sarcastic:Vi synns till sommaren Mvh Robert
        Flyg lågt och hårt Mvh Robert:crazy_pilot:

        Kommentar

        • Tinman
          • okt 2011
          • 39

          #19
          Hej alla.
          Jag och Bo Kardeby från Södertälje kommer som förstagångsbesökare med våra respektive.
          Ser fram emot att träffa Er

          Ola Rundcrantz
          Södertälje

          Kommentar

          • K-Å
            • maj 2006
            • 1184

            #20
            Varmt välkomna
            MVH Kjell-Åke Skoog
            Ordförande RCFF 2023/2025.

            Kommentar

            • K-Å
              • maj 2006
              • 1184

              #21
              Då är det nu klart att Hedlandaträffen 2018 också är RCFF Shootout Norr 2018

              Varmt välkomna
              MVH Kjell-Åke Skoog
              Ordförande RCFF 2023/2025.

              Kommentar

              • K-Å
                • maj 2006
                • 1184

                #22
                Nu är det dags att anmäla sig om man har tänkt sig att delta på Shootout Norr 2018. För att vi ska kunna planera logistiken på bästa sätt behöver vi veta hur stort deltagarantalet blir.

                Varmt välkomna, ÖMFK
                MVH Kjell-Åke Skoog
                Ordförande RCFF 2023/2025.

                Kommentar

                • rwr43

                  • jul 2008
                  • 123

                  #23
                  Hallå gubbar!! kom igen och anmäl er och kom till en suverän träff med trevlig gemenskap roliga tävlingar mycket flyg och jag är övertygad att det blir minst lika bra som det brukar vara trots nytt ställe att vara på!! Hede är en suverän plats att flyga på gott om plats med vackra fjäll som bakrund, Missa inte detta:thumbup::thumbup::fans:

                  Flyg lågt och hårt Mvh Robert
                  Flyg lågt och hårt Mvh Robert:crazy_pilot:

                  Kommentar

                  • kjni
                    Administrator
                    RCFF - Moderator
                    RCFF - Administratör
                    • nov 2009
                    • 2000

                    #24
                    Och var anmäler man sig...???

                    Jo, anmälningsformuläret och mera info finns på http://ostersundstraffen.se/?page_id=28

                    Några få klick och du är anmäld till ett av Sveriges 3 trevliga Shootouts 2018.....

                    Välkommen!

                    /Kjell NIlsson

                    Kommentar

                    • kjni
                      Administrator
                      RCFF - Moderator
                      RCFF - Administratör
                      • nov 2009
                      • 2000

                      #25
                      Och hur hittar man dit....??

                      I GoogleMap är koordinaterna 62.410255, 13.746203

                      Resväg från söder:
                      Landsvägen__840_92_Hede_till_Stockholm_–_Google_Maps-2.pdf

                      Resväg i närområdet av Hedeviken:
                      Landsvägen__840_92_Hede_till_Stockholm_–_Google_Maps-5.pdf

                      MVH
                      Kjell Nilsson

                      Kommentar

                      • kay.krut

                        • jan 2007
                        • 929

                        #26
                        Kjell!
                        Har du en aning om vilken dag vi flyger "Fly Only" Vi åker ju upp till Ope redan på fredag kväll.

                        Kommentar

                        • rwr43

                          • jul 2008
                          • 123

                          #27
                          Mej Kaj! du måste ju stanna längre än så eller börjar du bli trött på oss:concern:vilket fall som helst så kan du ju inte beröva frugan din att få umgås med riktiga karar från norrland så du får helt enkelt så ut med oss du med:sarcastic:
                          Flyg lågt och hårt Mvh Robert:crazy_pilot:

                          Kommentar

                          • K-Å
                            • maj 2006
                            • 1184

                            #28
                            Och TS har nu godkänt Hede med max flyghöjd 300m, Fly only skulle kunna funka på fredag kväll, Krut och Co får köra efter det i riktning Östersund.
                            MVH Kjell-Åke Skoog
                            Ordförande RCFF 2023/2025.

                            Kommentar

                            • kay.krut

                              • jan 2007
                              • 929

                              #29
                              Då får vi se om vi kan försöka passa in det. Tanten ska skjuta båda tävlingarna på Östersunds bågskytteklubb på Ope, lördag och söndag och det vill jag absolut inte förringa henne. Hon har ju stått ut med oss modellflyggubbar i tio år så nu är det hennes tur att få bestämma lite och inte bara agera marktjänst. Och ÖMFK:s fina fält går inte av för hackor så jag ska nog få flyga ändå.

                              Nej Robert, jag har absolut inte tröttnat på er, det passar bara inte in helt smärtfritt i planeringen i år. Vi kommer dock att besöka Hede ett par dagar så helt fria från oss "utlänningar" blir ni inte.

                              Vi syns på Hede,
                              Kay krut

                              Kommentar

                              • rwr43

                                • jul 2008
                                • 123

                                #30
                                Skönt att höra Kaj! det blir ju inte samma träff och stämning om ni inte skulle vara med så kul att ni hinner stanna några dagar:thumbup::thumbup:
                                Flyg lågt och hårt Mvh Robert:crazy_pilot:

                                Kommentar

                                Arbetssätt...