Östersundsträffen Shootout mitt(?) 2018! 28/6 - 1/7

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • K-Å
    • maj 2006
    • 1184

    #31
    Just nu 41 anmälda piloter

    Varmt välkomna

    ÖMFK
    MVH Kjell-Åke Skoog
    Ordförande RCFF 2023/2025.

    Kommentar

    • K-Å
      • maj 2006
      • 1184

      #32
      Nu lämnar jag nätet för att istället åka till Hedlandaträffen IRL, årets höjdpunkt och genomföra Shootout Norr 2018.

      Nu kör vi

      Varmt välkomna
      MVH Kjell-Åke Skoog
      Ordförande RCFF 2023/2025.

      Kommentar

      • K-Å
        • maj 2006
        • 1184

        #33
        Stort tack till alla besökare på Shootout Norr 2018, fantastiskt väder och fantastiska piloter i kombination med en flygplats och fjällutsikt. Ett dygn blåste bort men i övrigt bästa tänkbara väder. Stort deltagarantal med tanke på att vi skiftade plats från Östersund till Hedlanda Vemdalen. 40+ deltagande piloter och flögs gjorde det i massor. Sverige vann landskampen och Björn Mikael Bye från Norge tog 1a priset i skalatävlingen. Det kom även ett antal nya deltagare som var toppnöjda med platsens faciliteter och förutsättningar. Hedlanda Vemdalen är en given plats för denna typ av arrangemang och med ett upplägg som är utprovat sedan många år. Återigen ett Stort tack för ert deltagande i Hedlandaträffen 2018. Vi ses nästa år!!!!!
        MVH Kjell-Åke Skoog
        Ordförande RCFF 2023/2025.

        Kommentar

        • Pekkala
          • maj 2006
          • 1159

          #34
          Tack för en mycket bra träff på en i mitt tycke superbra plats! Här kan man flyga allt:lollypop:
          Jag satsar på Hede fler gånger :applouse:
          MVH/Christer

          Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:

          Kommentar

          • K-Å
            • maj 2006
            • 1184

            #35
            Bra reportage i tidningarna idag om Hedlanda träffen, länstidningarna ÖP och LT, hela framsidan på LT och baksidan på ÖP, bra reklam för modellflyget med mycket positiva ordalag.
            MVH Kjell-Åke Skoog
            Ordförande RCFF 2023/2025.

            Kommentar

            • rwr43

              • jul 2008
              • 123

              #36
              Stort tack till alla för en superkul träff mycket flyg som vanligt och sol så man ser ut som en panda i nyllet:icon_redface:och landskampen var riktigt kul i år och blev inte tråkigare då vi lyckades tvåla till Norge så pass så jag är rädd att vi kommer få åka skidor i nästa landskamp:fans:nu ser vi fram mot nästa träff och njuter av sommaren!! Lycka till med flygningen i sommar:thumbup::thumbup:
              Flyg lågt och hårt Mvh Robert:crazy_pilot:

              Kommentar

              • kay.krut

                • jan 2007
                • 929

                #37
                Östersund 2019. Toppen, härmed anmäler jag mig!
                Kay krut

                Kommentar

                Arbetssätt...