Shootout Väst 2019 / Ållebergs Träffen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • GliderKing
    • jan 2007
    • 177

    #1

    Shootout Väst 2019 / Ållebergs Träffen

    Ållebergs Träffen / SHOOTOUT VÄST 2019

    Tid: 4-7/7 2019

    Vi följer upp succén ifrån 2018 med en ny träff 2019 i dagarna 3.

    Mer info kommer på vår klubbhemsida mm; www.rcflyg.com

    ALLA modellflygare m familjer hälsas Varmt Välkomna till en fartfylld helg med mycket modellflyg i alla kategorier.

    Boka in detta datumet redan nu i din kalender.

    Här några bilder ifrån Träffen 2018:
    Bifogade filer
  • MagnusStrömqvist
    • dec 2006
    • 400

    #2
    Bokat��
    Byta/köpa? Hör av dig!
    Pistonpowered:
    112” 3W Mustang, DLA116cc rad
    90” Fokker D7 1/4, DLE55RA m autostart
    87” TC Flybaby, ASP 160 twin
    67” Bucker Jungmeister, Saito 125 4takt
    60” Fokker D7 m Saito 82B 4takt
    El drift: F3A sebart Wind Pro
    Sändare: Futaba 18MZ, 16IZ

    Kommentar

    • Per P
      • jun 2007
      • 1286

      #3
      Det är tidigt, men preliminärt inbokat.
      Våga vägra Powerbox!

      Futaba T26SZ

      Kommentar

      • AM
        Debattglad entusiast

        • maj 2006
        • 3464

        #4
        Dito
        Ove (AM) Nielsen

        Kommentar

        • Thomas

          • jun 2006
          • 7673

          #5
          Här satsas det också på att komma!
          Retroholic!

          Kommentar

          • Per P
            • jun 2007
            • 1286

            #6
            Ursprungligen postat av Thomas
            Här satsas det också på att komma!
            Låter bra. Du tar med Mats, så tar jag med ostbågar o Jägermeister så kan vi få till en riktig favorit i repris :icon_pidu::th_o:
            Våga vägra Powerbox!

            Futaba T26SZ

            Kommentar

            • Thomas

              • jun 2006
              • 7673

              #7
              Ursprungligen postat av Per P
              Låter bra. Du tar med Mats, så tar jag med ostbågar o Jägermeister så kan vi få till en riktig favorit i repris :icon_pidu::th_o:
              CHECK!:icon_butt:
              Retroholic!

              Kommentar

              • kay.krut

                • jan 2007
                • 929

                #8
                Får man vara med på ett hörn så lär vi komma, tanten o jag.

                Kommentar

                • GliderKing
                  • jan 2007
                  • 177

                  #9
                  Ursprungligen postat av kay.krut
                  Får man vara med på ett hörn så lär vi komma, tanten o jag.

                  Hej Kay, Ni är alltid Varmt Välkomna...

                  Anmälnings formulär kommer snaaart! att skickas ut, innan vintern är slut!

                  // ÅMFK-Rolf

                  Kommentar

                  Arbetssätt...