För att vara en Messerschmitt och glädjedödare för vissa så kommer jag med rättelsen att Samuelsson faktiskt är en Östgöte. Ok för norra småland men säg inte det till en "Öchötte". Jag vet detta för att jag bor ihop med en. Alla är jättestarka. :lollypop:
Skåningar är inte rediga
Kollaps
X
-
Wesse har ingen koll på vädersträck eller vilket land han är i utanför Hultsfreds 50 skyltar.Han tror fortfarande att Tranås ligger i Norrland:banghead:För att vara en Messerschmitt och glädjedödare för vissa så kommer jag med rättelsen att Samuelsson faktiskt är en Östgöte. Ok för norra småland men säg inte det till en "Öchötte". Jag vet detta för att jag bor ihop med en. Alla är jättestarka. :lollypop:Kommentar
-
Tranåsbor är mer åt stockholmshållet sådär lite småstöddiga och märkvärdiga typ... Om någon kommer o utmanar oss Smålänningar i sommar ska vi ge utbölingarna smisk på småländskt vis... MuahahahahaUrsprungligen postat av LABWesse har ingen koll på vädersträck eller vilket land han är i utanför Hultsfreds 50 skyltar.Han tror fortfarande att Tranås ligger i Norrland:banghead:
Småland är bäst... YehhhhhKommentar
-
Alltså...
när jag flyttade från dom norra delarna av europa (d.v.s. Småland) så sjönk intelligensnivån där med ca 59 procent.
Dom resterande 41 hundradelarna måste finnas nånstans på Skogsrundan i Hultsfred...... och då menar jag inte där han den skäggige med glasögon bor. Snarare hos hans granne, där den äldre kloke mannen finns, han som kan det här med att få ihop en träbyggsats, och dessutom helt utan ritning.
DET kallar jag kreativitet och uppfinningsrikedom!!!Retroholic!Kommentar
-
Och allt detta trots hans svåra problem med grannarna... :sarcastic:Alltså...
när jag flyttade från dom norra delarna av europa (d.v.s. Småland) så sjönk intelligensnivån där med ca 59 procent.
Dom resterande 41 hundradelarna måste finnas nånstans på Skogsrundan i Hultsfred...... och då menar jag inte där han den skäggige med glasögon bor. Snarare hos hans granne, där den äldre kloke mannen finns, han som kan det här med att få ihop en träbyggsats, och dessutom helt utan ritning.
DET kallar jag kreativitet och uppfinningsrikedom!!!Kommentar
-
Ja det kan jag hålla med dig om och sundhultsbor är de värsta.
En annan är ju ingen infödd tranåsbo utan en östgöte från ydreskogarna och vi är smartare än både skåningar och smålänningar till sammans.:icon_butt:
/Lasse//LasseKommentar
-
Jajjemen vi(tyvärr även en stockholmare
) som bor vid vägen mellan Tranås o Eksjö(tillhör småland) är riktiga värstingar:lollypop:.Inte födda bakom en stubbe som mesiga Östgötar:icon_butt::sarcastic:
Kommentar
-
Ja wesse norrland har du väl försökt erövra förut så du är mycket välkommen att försöka igen http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-a...64389_2081.jpg
Muhahahahahahah
Mvh Mats J
Kommentar
-
Vet Wesse om att Småland är på väg åt både Stockholms-hållet och Skåne-hållet genom den stor-region som håller på att växa fram ? http://www.vimmerbytidning.se/articl...ew/39287/1/87/
Kanske dags att blanda sig i politiken eller rusta för framtida närkontakt med grannarna norrut och söderut....
Stig2,4 GHz - en milstolpe inom RC-teknikenKommentar
-
Vi i småland bestämer våran egen poletik,vi på gräddhyllan i H_FRED träffas runt en SÖLEN enebuske och har vårat ö råd.Det har funkat i många år och alla tycker det är bra.Vet Wesse om att Småland är på väg åt både Stockholms-hållet och Skåne-hållet genom den stor-region som håller på att växa fram ? http://www.vimmerbytidning.se/articl...ew/39287/1/87/
Kanske dags att blanda sig i politiken eller rusta för framtida närkontakt med grannarna norrut och söderut....
StigKommentar
-
Kommentar
Kommentar