Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nej, inte när det går så här trögt på det här viset.
Om man klickar på en tråd och den kommer upp i normal fart, det sen tar lång tid att fylla på med bilder så kan det bero på det.
Samma i min ända, det brukar på som en raket och när andra klagat har jag inte hajat nått men senaste dagarna har det verkligen varit som sirap!
Toni, sponsors bilderna kan du inte lägga dem lokalt på servern istället för å länka dem till butikernas egna? Iaf en sak som gör att det kommer gå fortare.
Hur ser statistiken ut för bandbredden? Inte så att trafiken ökat så pass att webhotellet drar ner på bandbredden? Kolla avtalet...
Likaså hur ser det ut med SQL accessen? Tror inte mkt beror på forumet utan egentligen databasen, jag har på senare tis fått många sql unable to reconnect fel eller andra databas fel meddelanden, kan så att deras server e lite belastad och de har lite väl många virtuella servrar på samma som våran?
Hej,
Håller med - ofta snorsegt....
Och när man skriver inlägg så är det tyvärr ännu segare...
Tråkigt - men hoppas det rättar upp sig snart.
Och det spelar heller ingen roll om man kör www.rcuniverse.se.
Hälsningar
Roger
Kommentar