Snart 2012..yehhh

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

Ursprungligen postat av wesse
    Glömde tillägga att Klavins o jag har pussat en äkta skånsk brutta i dag fast ho va sträv som en spättekaka...
    Den skåningen måste tagit fel avfart i skåne om han hamnade långt uppe i Hultsfred

Kommentar

• Snickarjävel´n
      • aug 2006
      • 1927

Haleda, jag tog ju bara ut tanten på en musei runda. Hon får ju se lite hur det såg ut förr i tiden...

Kommentar

• Thomas

• jun 2006
        • 7680

Jonny, för helv... det blir 6 månaders karantän innan du reser tillbaka till skåneland igen !!!!! Sånt kan smitta... du kan få hovringsbaciller med dig hem! Hemska tanke...
        Retroholic!

Kommentar

• Snickarjävel´n
          • aug 2006
          • 1927

Ursprungligen postat av Thomas
          Jonny, för helv... det blir 6 månaders karantän innan du reser tillbaka till skåneland igen !!!!! Sånt kan smitta... du kan få hovringsbaciller med dig hem! Hemska tanke...

Jo då som sagt, dom tog mig vid riksgränsen på väg hem. Klädda i nån blank folieliknande dräckt och påstod att karantänen vart nästa anhalt.

*sent from the cell*

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

Det va inte så svårt o flörta te sig en pöss av denna lättfotade skåning..
            Först gav vi honom en bulle och en kopp kaffe sen bad vi honom snällt om en puss och vipps så släppte hans hämningar...
            Skåningar är lättflörtade... Moahaha
            Bifogade filer

Kommentar

• Mr J
              • maj 2006
              • 4130

Ursprungligen postat av JonnyE
              Jo då som sagt, dom tog mig vid riksgränsen på väg hem. Klädda i nån blank folieliknande dräckt och påstod att karantänen vart nästa anhalt.

*sent from the cell*
              Cell phone? :sarcastic:

Kommentar

Arbetssätt...