real flight simulator

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tim82
    • sep 2012
    • 2

real flight simulator

Köpte real flight 6 heli pack av en person på blocket som lagt ner sin RC firma.
    Men jag förstår inte var man hittat dom ca 50 extra helikoptrara som skulle följa med.. säljaren som inte var helt hundra trodde man skulle ladda ner
    dom men jag har inte hittat något på nätet. Någon som vet??
  • freddan_6
    • aug 2006
    • 2655

kanske på realfight

Kommentar

• tim82
      • sep 2012
      • 2

Ursprungligen postat av freddan_6
      Jo kollat där men begriper inte vilken det i så fall skulle vara? Måste ju vara så att man måste uppge ett serienr?

Kommentar

• freddan_6
        • aug 2006
        • 2655

Prova att klicka nån av länkarna...

Kommentar

• lixxer
          • dec 2009
          • 322

Ursprungligen postat av tim82
          Jo kollat där men begriper inte vilken det i så fall skulle vara? Måste ju vara så att man måste uppge ett serienr?
          följ instruktionerna som står där, ladda ner filen öppna den å placera filerna i C:\Program Files\RealFlightG4\Data" or "C:\Program Files\RealFlightG5\Data" (assuming you installed in the default location). Det borde funka iaf, har då installerat dessa addons på min g4,5 version

Kommentar

• freddan_6
            • aug 2006
            • 2655

Ursprungligen postat av tim82
            Det skulle vara alla eller bara de du vill ha. Måste inte ange serienummer. Om det är svårt med engelska föreslår jag google chrome som webbläsare, den kan översätta.

Kommentar

Arbetssätt...