Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hörde denna en gång: Är du med på fejjan? Nej jag mår redan bra...
Hmm... Umgås har jag svårt med på nätet... Tycker det är gött att göra på redigt. Att tala och lyssna på varandra i realtid ger mer tillbaks och utveckling än det det mesta på nätet. Men jag tycker verkligen om nätet på så sätt att den mesta kunskapen finns tillgänglig för oss alla, men FB tillhör inte det för mig... en stor skvallerblaska är vad det är! Ding dong!
Det finns en öppen grupp på Facebook som heter "Flygfotografering med radiostyrd helikopter".
Saxat från gruppen: För oss som har eller ska skaffa en Fotohelikopter eller multikopter. Där vi kan ge råd och tips när vi ska fotografera eller filma från UAS. Andemeningen med denna grupp är att det ska vara ett nätverk där vi kan hjälp och stötta varandra! Samt att ge råd och tips för fotografer och rcfolk hur vi kan komma igång med flygfotografering både som Amatör och proffs.
Om man inte "gillar" så räknas det väl som att man ogillar? tror mer att man vill undvika en negativ stämning därav så finns det bara en "gilla" knapp.
Om man inte "gillar" så räknas det väl som att man ogillar? tror mer att man vill undvika en negativ stämning därav så finns det bara en "gilla" knapp.
Hej!
Med en "Ogilla-knapp" skulle förmodligen funktionen kunna gå under begreppet nätmobbning, inte alltid, men säkert oftare än vi tror...
Jag tycker precis som Timtimtim skriver, - Om man inte "gillar" så räknas det väl som att man ogillar?
Det finns en öppen grupp på Facebook som heter "Flygfotografering med radiostyrd helikopter".
Saxat från gruppen: För oss som har eller ska skaffa en Fotohelikopter eller multikopter. Där vi kan ge råd och tips när vi ska fotografera eller filma från UAS. Andemeningen med denna grupp är att det ska vara ett nätverk där vi kan hjälp och stötta varandra! Samt att ge råd och tips för fotografer och rcfolk hur vi kan komma igång med flygfotografering både som Amatör och proffs.
Tyvärr fick personen som startade den gruppen någon sorts psykbryt och kastade ut alla medlemmar... Var flera som bad honom att lämna över gruppen men det gjorde han inte.
Ny grupp finns startad som heter Flygfotografering med "Drönare"
Kommentar