Konstig Tub...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

• jun 2006
    • 7673

Konstig Tub...

När jag kikar på YouTube så vill jag ibland snabbspola en bit.
    Nu har det strulat till sig, så fort jag snabbspolar så börjar avsnittet om från början!!
    Säkert nåt fel i nån inställning, med vad???

Tips mottages tacksamt!
    Retroholic!
  • Ålänning
    • maj 2007
    • 6807

Har haft andra problem jag, filmen stannar och sen händer iiingenting. Laddar man om sidan, ingen skillnad, då står filmen på noll, men inget händer när man klickar på play. Går jag in lite senare, då funkar det. Tycker YouTube krånglat mer på sistone. Måste ju finnas nån annan som använder Chrome? =)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

• DrHanke

• maj 2006
      • 5250

Tuben suger numera.. Tycker den för varje ny release bara blir värre, de ha ju precis uppdaterat den med en ny player som ska ha automat val av kvallen mm. Du är inte ensam som sagt..
      //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• flyingflip
        • jun 2013
        • 3

Har också märkt av det där. Mycket irriterande. Men man får tänka på att det är otroliga mängder data på den siten.

Kommentar

• Poteta
          • jun 2006
          • 603

Ursprungligen postat av DrHanke
          Tuben suger numera.. Tycker den för varje ny release bara blir värre, de ha ju precis uppdaterat den med en ny player som ska ha automat val av kvallen mm. Du är inte ensam som sagt..
          Den där automatiska grejen gör i mitt fall att kvalitén alltid blir kass. Måste gå in och ändra manuellt till 720p eller 1080p varje gång. Eller har jag missat nåt?

Kommentar

• LIP
            • maj 2006
            • 1315

Råkade ut för samma idag, men läser man vidare så står det att man kan inte ladda om de närmaste 30 min.

Kommentar

• Thomas

• jun 2006
              • 7673

Mitt problem lever vidare, ska jag snabbspola vissa videos så startar den om från början!!

Grrrr......
              Retroholic!

Kommentar

• jocke1963
                • dec 2007
                • 2709

Har ni samma problem på mobil resp dator?
                Tycker det funkar bättre på min laptop, trots att både laptopen o mobilen delar samma trådlösa nät, 24mbit/s..

Kommentar

• kribe
                  • jun 2006
                  • 24

Varför blir det så här i Internet Explorer men visas OK i Crome?
                  Bifogade filer

Kommentar

Arbetssätt...