Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vi kör dessa på jobbet. Jag tycker att de billiga inte fungerar som de ska, De man har där hemma. Jag har själv en D-link. Men jag har högst två datorer uppkopplade till den.
Ska man ha på ett jobb eller om man vill ha säkrare drift bör man titta på HP. Vi har slängt många routrar innan vi hittade rätt på jobbet. Denna Hp kör med 90 klienter dagligen. Och den bara tuggar på. Lite dyrare, men mycket bättre ca:2500:- exkl moms!!
Fick hem SMC routern och ett SMC nätv.kort. (PCcard) Efter lite strul med drivrutinerna till kortet är nu allt klart och krypterat!
Routern har 4st vanliga portar också där den vanliga stationära burken är kopplad. Den ligger då på ca 25Mbit & de två bärbara ligger på 3Mbit..
Så nu ligger tjejen i sängen och spelar World of Warcraft medan jag sitter i soffan med en drink och surfar modellflyg!
Har både på jobbet o hemma visst kostar en del men håller topklass
Men en rätt inställd router ,,modem är nog det viktigaste,,många som bara kopplar in, o när det funkar så är det bra, men inte så säkert finns så många inställningar,,kolla o testa finns alltid en resetknapp när det strular
Kommentar