Bonnånger

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ompa
    • aug 2006
    • 2961

Bonnånger

Nån mer än jag som brukar få Bonnånger efter att man köpt något lite dyrare?
    Bytte nämligen bil i dag. En bil som jag tittat på flera ggr, provkört, tittat på igen, kollat upp kostnaderna för diverse små fix etc etc. Så i dag blev det tillslut affär. Bilen kanon skick invändigt, går som en klocka samt endast lite småfix med det yttre.
    Men lika fan sitter jag nu här med den där satans bonnångern. Varför? Det är den stora frågan, bilen är ju kanon men ändå...
    Man visste ju vad man hadde, men inte till 100 vad man får.
    Någon mer än jag som känner igen sig? Skulle vara kul att höra era reflektioner. Behöver ju inte bara vara just bilar det handlar om.
    Modellflyg
    En Stört-skön hobby
    :crazy_pilot:
    //Tomas//

• wesse
    • maj 2007
    • 5864

jo bonnånger får en när en handlat....min hustru sa i dag att nu har du väl plan så du klarar dig ett tag ...suck sitter här o tittar på nästa modell för o trösta mig lite :lol: tänk vad plan du får för priset av en bil jo ånger ska du nog ha som lägger pengar på bil när det finns plan,godis o semlor :lol:

Kommentar

• Ompa
      • aug 2006
      • 2961

Hmm, hör till saken att jag inhandlade en ny helikopter för ca 2 veckorsedan, samt motor till den i förrgår .Ånger för det? ICKE :badgrin:
      Men en bil...
      Modellflyg
      En Stört-skön hobby
      //Tomas//

Kommentar

• OlleP
        • aug 2006
        • 161

jag litar till min magkänsla, allt jag gör är rätt. (vad far gör är det rätta).
        Blir det fe3l är det upp till någon annan att bevisa!! PDT_Armataz_02_43

Kommentar

• 1984:an
          • feb 2007
          • 230

Hade du INTE köpt bilen hade du nog ångrat dej ännu mer, när du hade sett att någon annan fick tag på den istället...

Man lever ju bara en gång, så bättre att ha gjort en sak för mkt än en sak för litet...

tycker iaf jag

Kommentar

• Ompa
            • aug 2006
            • 2961

Så här dagen efter, när jag fått grejat lite med bilen samt kört lite mer med den så känns det allt välldigt rätt.
            Magkänslan jag hadde när jag hittade bilen var allt rätt. Det var ju det där första man kände, mycket pengar och alla "Tänk om"
            Men som sagt. nu känns det helt rätt :rock:
            Modellflyg
            En Stört-skön hobby
            //Tomas//

Kommentar

• Snickarjävel´n
              • aug 2006
              • 1927

Vad är det för en bil då undrar jag? Inte för jag är nyfiken bara jag får reda på det :lol:

Kommentar

• Ompa
                • aug 2006
                • 2961

Saab 9.3 anno 1998
                Modellflyg
                En Stört-skön hobby
                //Tomas//

Kommentar

• kenneth67
                  • jun 2007
                  • 2545

bonnånger har jag haft sedan jag återupptog flygandet .. fy f*n va pengar det har gått ..... som egenteligen skulle gått till hus renoveringen !!

Kommentar

• Ompa
                    • aug 2006
                    • 2961

Känner igen det där Kenneth. Återupptog mitt helikopterflyganded nu i sommar. Jisses vad pengar det har gått. Fast inte samma summa på en och samma gång som det blev nu med bil köpet.
                    Modellflyg
                    En Stört-skön hobby
                    //Tomas//

Kommentar

• 1984:an
                      • feb 2007
                      • 230

Ursprungligen postat av kenneth67
                      bonnånger har jag haft sedan jag återupptog flygandet .. fy f*n va pengar det har gått ..... som egenteligen skulle gått till hus renoveringen !!
                      Oj! Kunde inte ha skrivit det bättre själv...

Kommentar

• QatHome
                        • maj 2006
                        • 701

Kan inte annat än instämma, brukar vara så med alla intressen jag ger mig in på, full fart framåt.