lite lustigt !

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

lite lustigt !

idag ringde telefonen .... ett 08 nr ! dvs till min mobil!! en kille presenterade sig som **** å stälde frågan syslar du med modellflyg?? javisst svara jag då !
    då äger du en wilga frågade han ! nej inte jag men klubben gör det sa jag till han .. vi diskuterade kanske 5 min om detta ... men det lustiga är ju hur i helsike har han fått tag på mitt nr !!??? för jag har ingen aning om vem han var å har ju heller inte lämnat ut mitt nr offentligt här ! ,,,,, snacka om målmedveten kille ! iaf så skulle han sa han skaffa sig en wilga ... jaj kul kul eller ..... i cyber space e allt möjligt !
  • Dj runar
    • nov 2006
    • 53

jisses va skumt! Man blir ju lite rädd.... Tyvärr kan man hitta väldigt mycket på cyberspace....

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

Hej Kenneth..
      inte speciellt svårt har med hittat dig just nu på hitta.se .. tyvärr har jag inte tid att ringa just nu för nu måste jag löda batterier ! .. men ringer väl en dag när jag får tid över hihi

psst.. ett tips kolla profilen där står ditt namn och din ort. Vips finns två kenneth i din ort kanske är båda telefonerna dina . Men så svårt var de inte att hitta dig.

/Martin

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

mig är de då ingen som ringer till inte ens en försäljare...du har tur du Kenneth som får sådana trevliga samtal :cry:

Kommentar

• kenneth67
          • jun 2007
          • 2545

Ursprungligen postat av Sigun
          Hej Kenneth..
          inte speciellt svårt har med hittat dig just nu på hitta.se .. tyvärr har jag inte tid att ringa just nu för nu måste jag löda batterier ! .. men ringer väl en dag när jag får tid över hihi

psst.. ett tips kolla profilen där står ditt namn och din ort. Vips finns två kenneth i din ort kanske är båda telefonerna dina . Men så svårt var de inte att hitta dig.

/Martin
          jahaja där ser man ! ja de e klart att då är det inte svårt !

Kommentar

• Sigun
            • aug 2007
            • 3942

Men Magnus..
            jag är ju snäll och kommer till dig ibland.. imorgon ska jag till Mönsterås igen.. ett jäkla farande dit nu för tiden

Ska se om jag kan ta med något att sälja till dig, kan ju spela damsugar försäljare för jag hörde att din spånhög börjat klaga på att den är alldeles för stor just nu. När jag kommer så får du se till att ha städat upp i garaget så de är skinande rent

men de blir nog ingen lång visit för jag måste hem till vår byggkväll och bygga min F-22 raptor klar nu när jag fått en massa skoj grejor att plocka in i den.

/Martin

Kommentar

Arbetssätt...