idag är en ledsam dag !

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

idag är en ledsam dag !

när jag och min dotter kom hem idag .. så gjprde vi en hemsk upptäckt ! precis bredvid uppfarten ligger våran kisse .. död ! överkörd av en taxi visade det sig ! cheapy som hon hette var min dotters lilla ögonsten .. min dotter är 3 år och 4 månader.. och har haft denna katt så länge som hon kan minnas !
    till saken hör att kissen har flask matats sedan dag 1 då mamman stötte bort henne så hon var inte vilken kisse som helst ! namnet cheapy (som varuhuset) fick hon för min dåvarande flickvän som jobbar där hadde henne med till jobbet var dag för att kunna ta hand om å mata henne så hon blev hela butikens maskot därav namnet ...! så idag har vi fällt en tår tillsammans jag och min dotter ... väldigt ledsamt !
    tack å lov så dog hon nog direkt då huvudet fick hela smällen (överkörd där )... så hon led nog inte ...
  • Daniel L
    • nov 2006
    • 1250

får beklaga så mycket :(
    har själv två norska skogs katter som båda är 1år.
    glöm inte bilder och filmer:thumbup:

MVH
    Daniel L

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

Här är min katt.. han har en egen blogg ..

Passagen, en av Sveriges mest klassiska och pålitliga webbsidor för information och guider sedan 1995 - 2026

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

beklagar sorgen...trösta nu dottern din ordentligt...

har tagit bort en hund på grund av sjukdom o det kändes i hela själen.. :cry:

Kommentar

• gimbo
          • jul 2007
          • 710

Det var oerhört tråkigt att höra. Våra husdjur är oss alltid lika kära.

Kommentar

• kenneth67
            • jun 2007
            • 2545

ja det är många som tycker/säger att det va ju bara en katt!!!!! dom har nog aldrig tagit hand om ett djur innan ! en katt är som vilket husdjur som helst fast med en otrolig pesonlighet... egna djur som faktiskt har en egen vilja på ett annat sätt än en hund ! hmm får väl skaffa en ny katt ... men det blir ju inte det samma !

Kommentar

• Thomas
              • jun 2006
              • 7682

Har en hankatt som är 12 år nu, bävar för den dagen då man måste ta bort honom.
              Mycket personlighet, kommer och "pratar" och vill man ska kela med honom.
              Alla som har ett husdjur, oavsett ras, lider nog den dagen det inte finns mer....
              Lider med dej och din dotter, Kenneth. Sörj den tid som behövs, kanske skaffa en ny sedan?
              Retroholic!

Kommentar

Arbetssätt...