Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
gratisprogram att redigera med finns men dom är begränsade o funkar så där..själv använder jag sax o tejp tillsammans med pinaccel studio eller vad det nu heter..kan stark rekomendera detta då jag inte är så HAJ på data...
Edit like a pro with Pinnacle Studio 26, advanced video editing software packed with powerful tools to transform your creative concepts into cinema-grade productions.
Pinnacle Studio är inte en gratisprodukt men går att köpa i sin enklaste version för ca 600kr samt att den kan komma bundlad med olika produkter som videokameror, DVD-brännare m.fl.
Okaj, dt går inte skicka med ett mail eller liknande??
Skojar du eller?
Det är till att börja med en licensprogramvara, dvs du måste betala för den. Sen är Studio 8 som jag tidigare använde på ca 600MB, så att maila den är bara att glömma!
Vill du vara lite oärlig så finns den att tanka på "piratbukten" och då kan du få tag i Studio 11 som jag själv använder...
Kommentar