julstädning!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

julstädning!

så en lagom sysselsättning när man e hemma med vinterkräksjukan!
    började lite lätt att städa i hobby rummet i källaren ...så nu kan man iaf se golvet igen fy f*n va skit det kan bli som man bara lägger åt sidan för det ev kan vara bra å ha ! dock så dök ju som vanligt ingen av alla tappade skruvar upp undrar just vart dom tar vägen när man tappar dom för hitta dom verkar vara omöjligt! jag är övertygad om att hustomtar verkligen finns för det är dom som stjäl alla våra skruvar när dom landar på golvet !
  • Glawe
    • feb 2007
    • 2126

Hur i helv**** klarar du att vara uppe med kräksjukan. Jag hade det för ett tag sedan med och jag klarade med nöd och näppe att tag mig från sängen till dass

Kommentar

• jensj
      • maj 2006
      • 81

Ursprungligen postat av Glawe
      Hur i helv**** klarar du att vara uppe med kräksjukan. Jag hade det för ett tag sedan med och jag klarade med nöd och näppe att tag mig från sängen till dass
      Låter rimligt...

Kommentar

• kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

orken är ju inte direkt på topp om man säger så ...men med vila går det mesta 1 skämåsido jag blir knäpp av å inget göra ... så det plockas sakta om man säger så ...samtidigt som mna blir tvungen att "kännaefter" innan man befinner sig för längt från skithuset ..

Kommentar

• Glawe
          • feb 2007
          • 2126

Mitt problem var nog att jag inte kunde röra mig alls (nej, verkligen inte alls) utan att magen vände sig ut och in

Kommentar

Arbetssätt...