Klubbmedlem till sist..

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

Wesse ,du är för go med pudersocker på!
    Och Stig,det du belyser är det som jag vurmar för så starkt nämligen att vi kan själva välja vad vi vill göra!
    Inga pekpinnar hit eller dit,mer pengar där det gör nytta(i klubben) o att det står var o en fritt o avgöra om RCFF,SMFF eller inget alls är det som passar bäst!
    Kanske kan bli t.o.m SMFF i framtiden men som det ser ut idag så var detta en mycket bra lösning som jag kunde få sinnesro av..
    Har ju engagerat mig o läst och alldeles på egen hand bildat mig en uppfattning om var någonstans jag hör hemma..
    Utesluter inget i framtiden men som det ser ut idag så är denna lösning jättebra!

Fick en hint om vart jag inte var välkommen o flyga år 2008 igår men det blev inte en prick på min blåa himmel av det..
    Vill dom inte att jag ska flyga där så är det inget som jag kan göra något åt,jag har ju valt denna väg..
    Personligen så tycker jag att alla,oavsett tillhörighet ska kunna flyga på samma ställe,vi är inte så många modellflygare,men småskurenhet är ju snart ett varumärke i den organisationen..
    Borde räcka med att man har försäkring,glatt humör o gillar modellflyg,så har jag det på mitt egna lilla fält,där är alla välkomna att flyga som har vägarna förbi..
    Hoppas (hoppet är det sista som överger en ju!) att 2008 kan bli året då man slipper sånt här tjafs o den som lever får väl se..
    // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

Kommentar

Arbetssätt...