Yiiihaaa nu är det LOV!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Krille
    • maj 2006
    • 1184

Yiiihaaa nu är det LOV!

Yes! äntligen lov. Nu ska jag ta allt skolansvar i ena handen å släppa det på golvet några dagar. Fy fasen va gött

Nu är "halva" skolan klar, nu är det utförsbacke under våren å sen till hösten börjar vi skruva på flygplanen igen. Jädrans va jag längtar tills vi står där nere i hangaren drängt av olja å spottar å svär åt den j*vla låstråden som måste sitta läääängst in.

Va bara tvungen att dela med mig av min glädje i detta till synes meningslösa inlägg 8)
    //Kristoffer gustafsson

Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
    Helikopter: T-rex 700 DFC,
    Sändare: Futaba T18SZ,
  • Zekee
    • maj 2006
    • 604

Härligt Krille!

Ska snora mig igenom den sista kvällen före nästan 2 veckors semester! Så efter midnatt ikväll är man en fri man...

Kommentar

• flygaren_93
      • sep 2007
      • 427

Jag håller med jag fick lov i går och det var skönt att få sova så långe man vill...

Alex

Kommentar

• Krille
        • maj 2006
        • 1184

vi slutar igentligen inte fören i morgon, men det är en frivillig lektion främst för dom som missade att gå G i metod kursen vi hadde. Men jag fixade G så jag är fri

Kan nog behövas med tanke på att det är avslutningsmiddag ikväll. Å efter den är det mässen som gäller. Risken för intagande av vuxensaft är gaaanska stor
        //Kristoffer gustafsson

Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
        Helikopter: T-rex 700 DFC,
        Sändare: Futaba T18SZ,

Kommentar

Arbetssätt...