Lite humor, så här i mörkret....

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

• jun 2006
    • 7680

Lite humor, så här i mörkret....

OBS!
    Nya inlägg varje dag!
    Glöm inte att uppdatera...
    Retroholic!
  • Strömquist
    • nov 2007
    • 216

Rocky, cooolaste serien.

Kommentar

• AM
      Debattglad entusiast

• maj 2006
      • 3464

Vegard kommer hem från jobbet lite tidigare än vanligt och hör konstiga ljud från sovrummet. Han springer upp för trappan och i sovrummet ser han sin fru ligga naken. Hon svettas ymnigt och kippar efter andan:
      - Jag har fått en hjärtattack, flämtar hon.
      Vegard rusar nerför trappan för att ringa efter ambulansen när deras fyraårige son skriker:
      - Pappa, farbror Hakon gömmer sej i din garderob och han har inga kläder på sej.
      Vegard kutar upp för trappan igen, sliter upp garderobsdörren och får syn på sin bror.
      - Din jävel, min fru har fått en hjärtattack och så springer du omkring naken och skrämmer ungarna!

Mvh
      Ove
      Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• ssn
        • maj 2006
        • 796

Ursprungligen postat av AM
        Vegard kommer hem från jobbet lite tidigare än vanligt och hör konstiga ljud från sovrummet. Han springer upp för trappan och i sovrummet ser han sin fru ligga naken. Hon svettas ymnigt och kippar efter andan:
        - Jag har fått en hjärtattack, flämtar hon.
        Vegard rusar nerför trappan för att ringa efter ambulansen när deras fyraårige son skriker:
        - Pappa, farbror Hakon gömmer sej i din garderob och han har inga kläder på sej.
        Vegard kutar upp för trappan igen, sliter upp garderobsdörren och får syn på sin bror.
        - Din jävel, min fru har fått en hjärtattack och så springer du omkring naken och skrämmer ungarna!

Mvh
        Ove
        Ove! Du äla goer!!!!. Fattar du inte att han vek tvätt bara! fattade jag då det drabbade mej....

Klyftiga jag!
        Sosen

Kommentar

• ssn
          • maj 2006
          • 796

Jag "vek tvätt en gång eller två.....

Herreje vad möe strul det blev.....

Sensmoral!: Akta er för "frunntimmersgöra" som att vika tvätt!!!

Sosen...

Kommentar

Arbetssätt...