Posten Villka underbara mäniskor!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • monch
    • nov 2007
    • 128

Posten Villka underbara mäniskor!!

Posten!
    Hellt jätte underbara, fick ett avi i dag med brevbäraren. I det stod det att jag hade ett paket att hämta! glad ihågen lufsade jag dit, visste vad det var för saker, så jag hade bråttom. (små sprang till å från bilen) Flygsaker som jag behöver till bygget. När jag kom in på Posten(ica) smeker jag fram avin till kassörskan med ett stort leende! Hon slår på Datorn, kollar på hyllan, springer på lagret..... osv. slår lite till på datorn, då hoppar det fram en ruta, DETTA PAKET ÄR I JÖNKÖPING! Jag bor i Skellefteå!! inte en sifra rätt. Men jag fick ett avi i alla fall. undrar hur de som jobbar på post sorteringen kunde få geografin så fel? men allt norr om Gävle existerar ju inte, så vad ska man begära......... Man måste få fundera, inte blev det en sällsam kväll som jag hade hoppats på. :down:
  • Impulze
    • sep 2006
    • 1347

Sen så brukar det stå på avin: Du har paket att hämta , detta skrivs högst upp så man inte ska missa. Sen så kan man läsa längre ner: Hämtas tidigast typ 2-3 dagar senare :(

//Matte

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

ÅNGE

Kommentar

• monch
        • nov 2007
        • 128

Ursprungligen postat av Impulze
        Sen så brukar det stå på avin: Du har paket att hämta , detta skrivs högst upp så man inte ska missa. Sen så kan man läsa längre ner: Hämtas tidigast typ 2-3 dagar senare :(

//Matte
        Jo det stämmer, det stod att jag skunde hämta i dag efter 1600...

Kommentar

• kenneth67
          • jun 2007
          • 2545

posten är väl ett statligt verk???? å staten ähh orkar inte kommentera den .... livet är en ljuvlig gåva som vi fått till låns .. gläds åt det istället

Kommentar

• Ompa
            • aug 2006
            • 2961

Kan bara hålla med om att posten suger. Inget fel på mitt utlämningsstäle, ICA, men dom borde ha mer personal för väntetiden/kön brukar vara enorm. Själva postkontoret, eller ja det som en gång var vill säga är ju en total katastråf i dag.
            Ska jag skicka något så föredrar jag bussgods, oftast billigare samt underbar och hjälpsam personal. Visst kan det ta en dag eller två längre, men det är de värt när servicen i övrigt är på topp. Åtminstone här i Kristinehamn.
            Modellflyg
            En Stört-skön hobby
            :crazy_pilot:
            //Tomas//

Kommentar

• Zekee
              • maj 2006
              • 604

Åsså blir vi i Ånge indragna i skiten igen... *SUCK* :cry:

Kommentar

• monch
                • nov 2007
                • 128

För att göra denna tråds slut, så är posten ungefär som telia. Man får en ny räkning innan man hunnit betala den första. Ingen nämd ingen glömd!
                Jag fick ju ett avi i alla fall!!
                ha en god helg, hoppas ni söderut får fint utomhus flyg väder, vi håller oss under tak!
                snön faller å vi med den!

tjolahopp! :thank:

Kommentar

Arbetssätt...