Till wesse

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Glawe
    • feb 2007
    • 2126

Till wesse

Hallå wesse,

Jag har sett att du skickar msn till mig ibland. Jag blir jätteglad! Tyvärr sitter jag oftast inte framför datorn när du skickar och när jag skall svara är du alltid offline.

Jag ser fortfarande fram emot ett besök av dig i sommar. Jag lovar att jag skall bjuda på ett glad äkta skånskt vatten, och har du tur så finns det kanske även en bit bröd kvar från frukosten jag kan bjuda på.

Ha det!

/Glawe
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

De här inlägget verkar skumt.. vad menar Glawe :roll: :roll: har han glömt att de finns en PM funktion ? eller är de något annat skumt på gång

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

hört rykten om att Glawe funnit en lämplig kvinna som pratar skånska o flyger modellflyg till mig klart jag kommer o våldgästar dig Glawe va inte orolig sitter på en mack i en by någonstans i sverige på väg hem till sängen min som känns lockande då Bokis delade med sig av sina förkylningsbacillutter fast den är trevligt med sällsamma bacillutter från en vän dom njuter man ju mer av :lol: :lol:

p.s Dagens Idol är både Läkaren o Shaggy för di va så kramgoa dessa bägge herrar

Kommentar

Arbetssätt...