jaha ja ny klubb nu då

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

jaha ja ny klubb nu då

så var den tiden till ända .. "avslutade" mitt medlemskap för nya domäner .. så nu skall man frossa med grabbarna i ulricehamns klubb istället... så nu ska jag visa MR casselby hur man inte ska flyga en arf
    verkar vara ett gott gäng så på söndag åker man ut och tittar samt ev provflyger om vädret vill det ... återstår å se om man pallar med sosen bara
  • ssn
    • maj 2006
    • 796

Re: jaha ja ny klubb nu då

Ursprungligen postat av kenneth67
    så var den tiden till ända .. "avslutade" mitt medlemskap för nya domäner .. så nu skall man frossa med grabbarna i ulricehamns klubb istället... så nu ska jag visa MR casselby hur man inte ska flyga en arf
    verkar vara ett gott gäng så på söndag åker man ut och tittar samt ev provflyger om vädret vill det ... återstår å se om man pallar med sosen bara
    Jättevälkommen Kenneth! :partyman:

Sosen..

Kommentar

• kenneth67
      • jun 2007
      • 2545

jaha då var söndagen till ända , man får tacka sosen å pojkarna på uhamns klubben för en trevlig kväll samt ett MYCKET trevligt bemötande

det snackades skit å flögs trots att vindarna inte var med oss .. men skam den som ger sig ...

ett mycket fint och stort fält inbjöd nätr man svängde in genom grinden .. där flögs modeller samt "luftades" ultralätta saker .. ser fram emot en trevlig sommar med många flygningar .. sosen kommer väl med lite film senare hoppas jag !

Kommentar

Arbetssätt...