Fastnat?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Fastnat?

Jo jag skulle bara kolla igenom dom olika forumen o det går fort..telefon går varm under tiden o så böjar jag ladda batterier o limmar lite på en sak som lossnat läser löpsedlen på aftonbladet o så kollar jag på min fina futabaradio o så kör jag litte simulator o sen är det dags att sova...men jag höll ju på o laga mat o satte in pommes o medan jag väntade så skulle jag bara kolla på datorn en gång:banghead: är det någon som känner igen sig:banghead:

detta ska jag äta nu innan läggdags mums:banghead:
    Bifogade filer
  • genland
    • maj 2006
    • 1228

Ursprungligen postat av wesse
    Jo jag skulle bara kolla igenom dom olika forumen o det går fort..telefon går varm under tiden o så böjar jag ladda batterier o limmar lite på en sak som lossnat läser löpsedlen på aftonbladet o så kollar jag på min fina futabaradio o så kör jag litte simulator o sen är det dags att sova...men jag höll ju på o laga mat o satte in pommes o medan jag väntade så skulle jag bara kolla på datorn en gång:banghead: är det någon som känner igen sig:banghead:

detta ska jag äta nu innan läggdags mums:banghead:
    Har du inga färska japalenos??
    Kör försiktigt nu till Åsele
    Mvh Kent

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

hmm.. äggklocka ? har du hört talas om det wesse. kan kanske fixa en matosovklocka till dig så att du går och lägger dig om kvällarna med

Kommentar

• EPG
        • jul 2006
        • 325

Jag gillar när "pömmesarna" é lite knapriga

Kommentar

Arbetssätt...