Wesse söker fru!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Dragon
    • dec 2007
    • 572

Wesse söker fru!

Nu tror ni att Wesse ska starta en docusåpa på 4:an va?
    Men det hade kanske varit något?!:scared:
    Nä han ringde i går kväll och berättade att det har blivit 5 resor a 16mil
    till Hultsfred sen han kom hem från Ripalägret. Och nu tror ni kanske att det är
    flyttlass han kört, men så det är det inte. Utan han menar att vistelsen på Ripa har väck fram känslor som han inte visste han hade kvar. Nej det är damen som vann budgivningen när han sålde sej själv som är orsaken! Och det är ju klart med facit i hand så har vi ju märkt en del förändring av hans filmade den senaste tiden. Han har ju blivit en sådan mjukis!:sneaky:
    Han menade att det är mitt och Mats Erlandssons(meeting generalen) fel, så han tycker vi ska betala bensinen som gått åt! Mitt på grund av att jag lät honom träffa Jetladyn och Mats för att han var ansvarig för meetinget.
    Nu vill jag vi tar en omröstning om det här, för tycker ni verkligen att det är vårt fel?
    Skriv lite inlägg och säj vad ni tycker!:thumbup:
    /Kalle
    Senast redigerad av Dragon; 2008-07-31, 07:05.
    -------www.ahusmfk.net------
  • pilotkalle

Ursprungligen postat av Dragon
    Nu tror ni att Wesse ska starta en docusåpa på 4:an va?
    Men det hade kanske varit något?!:scared:
    Nä han ringde i går kväll och berättade att det har blivit 5 resor a 16mil
    till Hultsfred sen han kom hem från Ripalägret. Och nu tror ni kanske att det är
    flyttlass han kört, men så det är det inte. Utan han menar att vistelsen på Ripa har väck fram känslor som han inte visste han hade kvar. Nej det är damen som vann budgivningen när han sålde sej själv som är orsaken! Och det är ju klart med facit i hand så har vi ju märkt en del förändring av hans filmade den senaste tiden. Han har ju blivit en sådan mjukis!:sneaky:
    Han menade att det är mitt och Mats Erlandssons(meeting generalen) fel, så han tycker vi ska betala bensinen som gått åt! Mitt på grund av att jag lät honom träffa Jetladyn och Mats för att han var ansvarig för meetinget.
    Nu vill jag vi tar en omröstning om det här, för tycker ni verkligen att det är vårt fel?
    Skriv lite inlägg och säj vad ni tycker!:thumbup:
    /Kalle

Jag såg ju på Ripa vad du och Mats gjorde mot Wesse, självklart så ska han ha ersättning för bensin, varför inte en liten turbin oxå, så han blir glad igen.

Kommentar

• Ripa
      • maj 2006
      • 698

Det kostar att ”ligga” på topp

Wesse, RCFF´s meste nöjesflygare och glädjespridare åker till Hultsfred för att uppleva
      nöje, rekreation och hälsa, å sånt kostar.

Tänk så underbart att vi skåningar och en redig skånsk grebba fått fart på Wesses kärleksliv.

Kalles och min skuld i denna såpa bestrider vi helt

Mats
      Tro inte på allt du hör,
      det finns alltid tre sidor på varje historia,
      din, deras, och den sanna

Kommentar

• pilotkalle

Ursprungligen postat av Ripa

Tänk så underbart att vi skåningar och en redig skånsk grebba fått fart på Wesses kärleksliv.

Mats

Grebba (Greppa?)!!

Kommentar

• pilotkalle

En till .

Kommentar

• mulder
            • nov 2006
            • 1033

Wesse om jag inte har helt fel så finns det en tjej vid namn Xxxxxxxx i Dalarna som flyger JET, fanns ett repotage i MFN för något år sedan. Bara ett tips.

Om du vill så kan jag tussa ihop dig med min svägerska i Kristianstad, tänk å bli skånepåg med nära till jetfältet, thats real hard men, props are for boats. /Mulder

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

Ursprungligen postat av mulder
              Wesse om jag inte har helt fel så finns det en tjej vid namn Xxxxxxxx i Dalarna som flyger JET, fanns ett repotage i MFN för något år sedan. Bara ett tips.

Om du vill så kan jag tussa ihop dig med min svägerska i Kristianstad, tänk å bli skånepåg med nära till jetfältet, thats real hard men, props are for boats. /Mulder

bild på svägerska tack:thumbup:

Kommentar

• Kune
                • nov 2006
                • 7

4 resor a 16 mil?

vafan jag har ju 16 mil till garaget för att kunna ta fram bilen, ni sörlänningar har konstiga avstånd... ;-)

Kommentar

• Dragon
                  • dec 2007
                  • 572

Ursprungligen postat av mulder

Akta dej Mulder så han inte skickar reseräkningar till dej med!:rofl:
                  -------www.ahusmfk.net------

Kommentar

Arbetssätt...