Nu snöar det här i Stockholm :thumbup: Snö flingorna är jätte stora :sarcastic:
Snöö!!
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Om du kan ta dig till Rissne,
kan du få flyga nästa gång det blir av...inte bokat nå´t än...Kommentar
-
i fjollträsk å skåne är det alltid kaos så fort dom nämner snö på radio eller tv...
men visst är det konstigt så fort det kommer lite snö söder om sundsvall så pratas det alltid om kaos mm det är ju löjjeväckande ... kommer det mer än 10 cm snö så stannar dom södra delarna av landet som om det vore världens natur katastrof ... å precis lika irriterad å förbannad blir jag över detta faktum varje år ... nepp skicka dessa kaos människor till norrland så dom får se hur det SKA se ut under vinter halvåret .. inte fasen är det kaos där ! .....Kommentar
-
okej :thumbup: men säg till då för då måste jag kolla så jag inte har någon träning eller match jag måste också ha skjuts så jag måste då snacka med pappa ocksåOm du kan ta dig till Rissne,
kan du få flyga nästa gång det blir av...inte bokat nå´t än...Kommentar
-
Jadå, men det blir nog inte förrän tidigast om 3 veckor, när jag jobbar nästa nattvecka. Brukar komma in några timmar innan jag börjar, kl 23...så dag kan jag styra efter när du vill/kan, och såklart hur gympahallen är bokad på kvällarna...men efter 21 brukar det inte vara bokat så ofta..Kommentar
-
okejJadå, men det blir nog inte förrän tidigast om 3 veckor, när jag jobbar nästa nattvecka. Brukar komma in några timmar innan jag börjar, kl 23...så dag kan jag styra efter när du vill/kan, och såklart hur gympahallen är bokad på kvällarna...men efter 21 brukar det inte vara bokat så ofta..
Kommentar
-
Bra ide!i fjollträsk å skåne är det alltid kaos så fort dom nämner snö på radio eller tv...
men visst är det konstigt så fort det kommer lite snö söder om sundsvall så pratas det alltid om kaos mm det är ju löjjeväckande ... kommer det mer än 10 cm snö så stannar dom södra delarna av landet som om det vore världens natur katastrof ... å precis lika irriterad å förbannad blir jag över detta faktum varje år ... nepp skicka dessa kaos människor till norrland så dom får se hur det SKA se ut under vinter halvåret .. inte fasen är det kaos där ! .....
Skicka all bilar dit (utom min) så slipper jag sitta i dessa fö******* köer hela tiden och slippa kaoset.
/Håkan"Allting beror på allting"Kommentar
-
Ja ,ja ... det är med dig nu ...jäla norrlänning. :icon_butt:i fjollträsk å skåne är det alltid kaos så fort dom nämner snö på radio eller tv...
men visst är det konstigt så fort det kommer lite snö söder om sundsvall så pratas det alltid om kaos mm det är ju löjjeväckande ... kommer det mer än 10 cm snö så stannar dom södra delarna av landet som om det vore världens natur katastrof ... å precis lika irriterad å förbannad blir jag över detta faktum varje år ... nepp skicka dessa kaos människor till norrland så dom får se hur det SKA se ut under vinter halvåret .. inte fasen är det kaos där ! .....Kommentar

Kommentar