nu jädrarns är det kaos !!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

nu jädrarns är det kaos !!

iaf med 08 eller skåne mått mätt !! ja men det är sant årets första snö kaos har kommit hit .. det har kommit ca 3 cm snö på 5 timmar .. trafiken är nästan lamslagen .. (med 08 å skåne mått mätt) viktiga samhälls funktioner börjar bli allvarligt störda .. folk uppmanas att hålla sig inomhus och bara använda bilen i yttersta nödfall ... :sarcastic::sarcastic::sarcastic:
    skämt åsido -- äntligen så kommer det lite snö !! -7 i morse .. vindstilla och solen i taket hela dagen ... attans att man jobbat !! 1555 brakar "helvetet" lös det snöar ... underbart !!! hoppas det får ligga nån dag iaf ! ev får lillfrökens urväxta pulka nu stryka på foten inatt ... en asp 120 å en 16x8 propp ligger till ingen nytta i hobby rummet ...... kan bli åsarps snabbaste pulka det ! .... :vroam::vroam:men det går nog åt nåra:icon_pidu::icon_pidu::thumbup:
  • Krille
    • maj 2006
    • 1184

Har ni hört talas om vinterdäck? om inte så kan jag medela att det är däck som möjligjör att man kan köra bil även med vitt på backen
    //Kristoffer gustafsson

Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
    Helikopter: T-rex 700 DFC,
    Sändare: Futaba T18SZ,

Kommentar

• Zkeeter
      • mar 2008
      • 283

Den där pulkan vill jag se på film när den är klar!:1headbang:

Kommentar

• kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

Ursprungligen postat av Zkeeter
        Den där pulkan vill jag se på film när den är klar!:1headbang:
        pulkan finns nu under byggtråd.....:vroam:

Kommentar

• kenneth67
          • jun 2007
          • 2545

detta är vad dom i denna del kallar kaos ... i mina ögon är det fjantigt att tala om kaos bara för det kommer lite snö ! .... den förbaskade salt bilen åker som en ep sjuk gammal gubbe fram å tebax ... i tron att snön försvinner av det ! .. å givet plog bladet 5 cm från backen .. salta bort skiten .. nja det går ju inte .. snö och kyla är underbart ...
          å här 300 meter över havet får vi lite vinter klimat trots att vi är i väst sverige ..
          Bifogade filer

Kommentar

Arbetssätt...