Julklappar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ssn
    • maj 2006
    • 796

Julklappar

Julklappar har jag köpt..Till nästan alla i familj och släkt. Men till en har jag inte köpt ngt. Mej själv! Kan låta lite ego men.....

Väntar och stenkollar alla handlarna i Sverige minst två ggr om dagen men inget: "DEN!" Har inträffat än....

Några veckors julledighet måste fyllas med ngt. och mina "hyllvärmare" lockar inte....
    Så om ni har ngt (gärna lite udda) som inte ligger ute på era sidor, så fram med det(dom).
    Säkert har ngn.: Ove, Kenneth eller ngn av er andra ngt kul som bara inte kommit med i sortimentet....

Fortsätter att kolla gör:
    Sosen
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

sos ... se nu till å BYGG klart nått av allt du har liggandes först !! sen är snön borta nu så det blir flyg i mellan dagarna ! .. iaf så ska jag ut på fältet när väder erbjudes ! ....enda tomte jag lär se är om jah köper en mask å sätter mig framför spegeln å skriker ho ho ho .. .... tar me mig glögg å julskinka ut

Kommentar

• ssn
      • maj 2006
      • 796

Låter trevligt med lite flyg i mellandagarna Kenneth....

Vi får höras av!
      Får jaga på mej själv med byggandet :icon_axe:

God Jul Och Gott nytt om vi inte ses innan Kenneth.

:crazy_pilot:
      Sosen

Kommentar

• ssn
        • maj 2006
        • 796

Börjar likna ngt!

Black Horse OV-1 Mohawk EP ARTF från Full Kontroll kittlar "vill ha nerven"! men.. väntar lite till....

Snart är det jul här i vårt hus, jultomten kommer med massa snus... Hmmm. Kom nog av mej där... Kanske var till våra stackars vänner i öster (finnarna) han skulle med snuset! Räknas snart som knark där.....:o)

Haré bäst!
        Sosen..

Kommentar

Arbetssätt...