"Nya inlägg" "Överst på sidan" "Forum start"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Snickarjävel´n
    • aug 2006
    • 1927

"Nya inlägg" "Överst på sidan" "Forum start"

Har för mig att knapparna längst ner på sidan i varje inlägg hette så , har dessa försvunnit eller är det jag som kommit att ändra nån inställning?

Har dom försvunnit så vart det riktigt synd då dom var väldigt användbara och är det så jag har "knävlat" till det så hjälp mig få tillbaks dom tack:lollypop:
  • PÖ
    • maj 2007
    • 499

"Nya inlägg" finns där uppe på den brunaktiga länkraden mellan "Galleri" och "Sök" för mig iallafall.

Kommentar

• DanneG
      webmaster
      RCFF - Administratör
      • jun 2006
      • 671

Ursprungligen postat av JonnyE
      Har för mig att knapparna längst ner på sidan i varje inlägg hette så , har dessa försvunnit eller är det jag som kommit att ändra nån inställning?

Har dom försvunnit så vart det riktigt synd då dom var väldigt användbara och är det så jag har "knävlat" till det så hjälp mig få tillbaks dom tack:lollypop:
      Hmm det verkar inte bättre, försvann i uppgraderingen av forumet. vi kollar det
      /Daniel Gustafsson

Radio: JR DSX9
      Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
      Heli: E-sky Belt CP
      Bil: Traxxas Slash 4x4
      Båt: Princess med Zenoah 26cc
      01010010010000110100011001000110

Kommentar

• Snickarjävel´n
        • aug 2006
        • 1927

Ahhh lysande , nu är dom tillbaks.

Tack så mycket.

Kommentar

• DrHanke

• maj 2006
          • 5250

Det var jag som knusslade till det jag ber om ursäkt för det... Som plåster på såren så la jag till även dagens inlägg om man vill se vad som skett för dagen och inte vill ha alla nya inlägg.

Jag funderar även på att göra knappar så att man i trådvisningen kan välja att gå till sista inlägget mfl funktioner. Vad tror du om det?
          //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Snickarjävel´n
            • aug 2006
            • 1927

Säkert en lysande idé men svår att slå fast innan den brukats ett tag

Kommentar

Arbetssätt...