fördelar med å vara sjuk !??

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

fördelar med å vara sjuk !??

nja det finns lite fördelar ... själv har jag varit parkerad i sängen sedan måndag... kom på fötter först onsdagen med ruskig feber och värk i hela kroppen ! ... nåväl inga fördelar med det ! men ,,, att bara gå hemma och inget göra är frustrerande!!! så onsdagen och idag har resulterat i att min lilla ultimate från full kontroll äntligen är färdig monterad !! återstår endast att skaffa en spinner mutter som passar på en ys 63 .. sen e det fly time ! .. nääää flyger den inte innan den e utrustad med spinner fusk å premiära innan den e klar eller !!???

nu återstår endast 2 modeller som inte är färdiga ... synd man ska behöva bli sjuk för att hitta insirationen att få ihop bröten !!....:girl_cray3:
  • LAB
    • dec 2007
    • 634

Skit i spinnern,kraschar du pga felvända skevroder behöver du inte skaffa en:sarcastic:

Kommentar

• kenneth67
      • jun 2007
      • 2545

Ursprungligen postat av LAB
      Skit i spinnern,kraschar du pga felvända skevroder behöver du inte skaffa en:sarcastic:
      du kunde inte låta bli va !??? hehe
      denna gång går dom åt RÄTT håll! :icon_butt::icon_butt::icon_butt:

Kommentar

• Lasse
        • maj 2006
        • 111

Tycker det är lite synd att man inte kan köpa inspiration och bygglust på webben, har då inte hittat nåt iaf :sarcastic:

Kommentar

• QatHome
          • maj 2006
          • 701

Ursprungligen postat av Lasse
          Tycker det är lite synd att man inte kan köpa inspiration och bygglust på webben, har då inte hittat nåt iaf :sarcastic:
          Oj vad jag skulle klicka på köpknappen om det fanns :pcguru: