Gasolgrill eller kolgrill?
Kollaps
X
-
Kolgrill ska de vara om jag får välja. Gasol är för folk som inte kan grilla, ungefär som att köpa en RTF, resultatet blir lika illa var gång.
Kan man grilla med en kolgrill så blir smaken fantastiskt god, tändvätska behöver man inte använda sig av om man inte gillar det. Har fått smaka gasolgrillat men usch.. så länge det finns kol att köpa så kommer jag fortsätta med kolgrillen :thumbup::thumbup:
/MartinKommentar
-
Ojdå vilken debatt, jag tror jag ska starta en omröstning om det är bättre med segel-, el-, metanol-, bensin- eller jetflyg. Då får man ju 5 olika läger. Jag röstar för metanol, allt annat är för folk som inte kan flyga :sarcastic:Kommentar
-
-
:sarcastic::sarcastic::sarcastic:. Gasolgrillaren ->:boxing:<--- Kolgrillaren :lollypop::lollypop:
Smaken är som baken brukar man säga. Jag gillar inte Gasolsmak på mina stekar och fläskfiler.Kommentar
-
Kommentar
-
Grilla med gasolgrill är ju som att flyga elskit... tryck på knappen så startar skitet.. Med andra ord så är ju hela tjusningen borta...
Nä när denna gubbe ska grilla så är det ibland till och med på riktig ved och inte på pås-kol.. det ger smak det :lollypop::lollypop::lollypop:
Ett stort plus i kanten är som det skrevs innan... det är jättejobbit att få fram den perfekta glöden så man hinner inte med annat så det får tanten göra.. och jisses vad massa pilsner man måste dricka så man inte hinner torka ut i väntan när man sliter så :sarcastic::sarcastic:Mvh PallemanKommentar

Kommentar